این شرکت عمده زیبایی کلمه “عادی” را از پیام های تجاری خود حذف می کند

من قبلاً در مورد این موضوع با سایر متخصصان صنعت زیبایی گفتگو داشته ام: “طبیعی” با توجه به نوع پوست به چه معناست؟ “طبیعی” با توجه به نوع بدن به چه معناست؟ هیچ کس پاسخ درستی ندارد زیرا یکی وجود ندارد. و یونیلور با قاطعیت در این زمینه قدم برمی دارد و امروز سخنان مهم و مهمی را بیان می کند که کلمه “طبیعی” را از تمام بسته بندی ها و تبلیغات مارک های زیبایی و مراقبت شخصی خود حذف خواهد کرد. برخی از کسانی که ممکن است به خوبی آنها را بشناسید عبارتند از Dove ، Simple ، Love Beauty و Planet و Pond ، هرچند که بسیاری دیگر نیز وجود دارند.

نتیجه نتایج یک مطالعه جهانی که توسط Unilever انجام شد (توضیحات بیشتر در مورد زیر) ، تصمیم به حذف کلمه از مارک تجاری بخشی از چشم انداز و استراتژی جدید این شرکت است که از برابری و فراگیری و همچنین پایداری حمایت می کند. به گفته یونیلور ، این مطالعه 10 هزار نفر شرکت کننده نشان داد که بیش از نیمی از مردم فکر می کنند صنایع زیبایی و مراقبت های شخصی می توانند مردم را از مطالعه کنار بگذارند. از هر 10 نفر هفت نفر قبول داشتند که استفاده از کلمه “عادی” در بسته بندی و تبلیغات محصول تأثیر منفی دارد ، به ویژه برای افراد 18 تا 35 سال.

74 درصد از افراد مورد مطالعه اظهار داشتند که این صنعت باید از “تعریف وسیع تری از زیبایی” حمایت کند و از هر 10 نفر شش نفر با این نظر موافق هستند که “صنعت زیبایی مفهوم واحدی از” طبیعی “ایجاد می کند.” اگر این کلمه از پیام رسانی حذف شود ، آنها احساس مثبت و الهام بیشتری خواهند داشت و این صنعت هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد “برای نشان دادن بهتر افراد از انواع مختلف بدن ، افراد از گروه های سنی مختلف ، از اقوام مختلف و افراد از جامعه LGBTQIA +. “

“با داشتن 1 میلیارد نفر از افراد روزانه از محصولات زیبایی و مراقبت شخصی ما ، و حتی بیشتر دیدن تبلیغات ما ، مارک های ما این قدرت را دارند که یک تغییر واقعی در زندگی مردم ایجاد کنند. به عنوان بخشی از این ، ما متعهد هستیم که با هنجارها و کلیشه های مضر مقابله کنیم و یک تعریف گسترده تر و کاملاً گسترده تر از زیبایی را شکل دهیم. ” “ما می دانیم که حذف” نرمال “از محصولات و بسته بندی های ما به تنهایی مشکل را برطرف نمی کند ، اما این یک گام مهم به جلو است. این فقط یکی از تعدادی از اقداماتی است که ما به عنوان بخشی از چشم انداز زیبایی مثبت خود انجام می دهیم ، که هدف آن نه تنها صدمه کمتر ، بلکه سود بیشتر هم برای مردم و هم برای کره زمین است. “

علاوه بر تغییر شکل زبان ، مارک های زیبایی و مراقبت شخصی Unilever همچنین “متعهد هستند که به تمام تغییرات دیجیتال که باعث تغییر شکل بدن ، اندازه ، نسبت یا رنگ پوست فرد می شوند ، پایان دهند و تعداد تبلیغاتی را که از افراد مختلف ، زیر -گروههای ارائه شده اینها بسیاری از مراحل مهم در مسیر درست است و همه ما طرفدار آن هستیم.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>