جمعه های تابستان با برخی تغییرات بزرگ ماسک مورد علاقه کیش خود را دوباره راه اندازی می کند

هنگامی که جمعه های تابستانی در سال 2018 ماسک محبوب Jet Lag خود را راه اندازی کردند ، این یک ضربه فوری و یک احساس Instagram بود. فرمول ، بسته بندی ، بازاریابی ، همه آن. سپس در ژانویه امسال ، مارک سرعت ناگهانی را تجربه کرد ، زیرا مجبور شد یک دسته بد (یا چندین) ماسک را به یاد بیاورد که باعث شکایت مشتریان از سوزش ، قرمزی و تحریک پس از استفاده از محصول شد. برای حل این مسئله ، ماریانا هیویت و لورن گورس ایرلند بنیانگذاران اعلام كردند كه در حال ایجاد پروتكل های سختگیرانه تر در تولید و كار بر روی فرمولاسیون جزئی ماسك برای از بین بردن روغنهای اساسی هستند كه می تواند در آینده باعث تحریک شود.

امروز ، بالاخره فرمول ارتقا یافته اعلام شد – از 15 ژوئن آغاز می شود – و طرفداران هیجان زده می شوند. همه مزایای اصلی آبرسانی هنوز هم با توجه به نیاسینامید ، گلیسیرین و اسید هیالورونیک فوق العاده مغذی وجود دارد. اما ، همه عطر از بین رفته است (از جمله روغنهای اساسی) و مواد مخدر آرام بخشی – ویتامین B5 ، آلانتوئین و بیزابولول – اضافه شده است.

با توجه به مارک تجاری ، “فرمول جدید به طور بالینی آزمایش شده است و هیچ نشانه ای از توانایی ایجاد حساسیت” وجود ندارد ، و پروتکل های جدید تولید در واقع با استفاده از “دستورالعمل های سطح OTC برای اطمینان از مطابقت هر مرحله از فرآیند تولید با بالاترین استانداردها. “

هویت و ایرلند نیز از فرصت استفاده کرده و بسته بندی را برای پایداری بیشتر تغییر دادند. “جت لاگ هنوز در لوله آلومینیومی خود خواهد بود ، اما اکنون در یک کارتن بیرونی بدون درخت و سازگار با محیط زیست ساخته شده از 90 درصد ساقه های نیشکر نگهداری می شود.”

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>