
هنگامی که جمعه های تابستانی در سال 2018 ماسک محبوب Jet Lag خود را راه اندازی کردند ، این یک ضربه فوری و یک احساس Instagram بود. فرمول ، بسته بندی ، بازاریابی ، همه آن. سپس در ژانویه امسال ، مارک سرعت ناگهانی را تجربه کرد ، زیرا مجبور شد یک دسته بد (یا چندین) ماسک را به یاد بیاورد که باعث شکایت مشتریان از سوزش ، قرمزی و تحریک پس از استفاده از محصول شد. برای حل این مسئله ، ماریانا هیویت و لورن گورس ایرلند بنیانگذاران اعلام كردند كه در حال ایجاد پروتكل های سختگیرانه تر در تولید و كار بر روی فرمولاسیون جزئی ماسك برای از بین بردن روغنهای اساسی هستند كه می تواند در آینده باعث تحریک شود.
امروز ، بالاخره فرمول ارتقا یافته اعلام شد – از 15 ژوئن آغاز می شود – و طرفداران هیجان زده می شوند. همه مزایای اصلی آبرسانی هنوز هم با توجه به نیاسینامید ، گلیسیرین و اسید هیالورونیک فوق العاده مغذی وجود دارد. اما ، همه عطر از بین رفته است (از جمله روغنهای اساسی) و مواد مخدر آرام بخشی – ویتامین B5 ، آلانتوئین و بیزابولول – اضافه شده است.

با توجه به مارک تجاری ، “فرمول جدید به طور بالینی آزمایش شده است و هیچ نشانه ای از توانایی ایجاد حساسیت” وجود ندارد ، و پروتکل های جدید تولید در واقع با استفاده از “دستورالعمل های سطح OTC برای اطمینان از مطابقت هر مرحله از فرآیند تولید با بالاترین استانداردها. “
هویت و ایرلند نیز از فرصت استفاده کرده و بسته بندی را برای پایداری بیشتر تغییر دادند. “جت لاگ هنوز در لوله آلومینیومی خود خواهد بود ، اما اکنون در یک کارتن بیرونی بدون درخت و سازگار با محیط زیست ساخته شده از 90 درصد ساقه های نیشکر نگهداری می شود.”

یک دکتر پیدا کنید
یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو
Leave a reply