خاطرات رایحه چگونه در آینده عطرهای خانگی را بازآفرینی می کنند

قبل از COVID ، لیندسی سیلبرمن یک تا دو هفته در ماه سفر می کرد. برای وبلاگ نویس و اینفلوئنسر مستقر در نیویورک ، شمارش کشورها کمی رقابتی بود (او در حال حاضر تا 63 سال دارد) ، اما سال گذشته کاری را که نه تنها سرگرمی او بود ، بلکه یک شیوه زندگی کامل بود ، متوقف کرد. .

به جای راکد ماندن ، سیلبرمن یک مارک عطر خانگی به نام Hotel Lobby Candle راه اندازی کرد که او را به عنوان یک تجربه پنج ستاره طبقه بندی می کند که می تواند “شما را از اتاق نشیمن به یک استراحتگاه شیک منتقل کند.”

“این” خاطرات رایحه “واقعاً همان چیزی است که من را به راه اندازی نام تجاری الهام داده است. [Silberman’s October presale sold out in 24 minutes, and the restock sold out as well.] سالهاست که می خواهم عطرهای هتل های مورد علاقه خود را به خانه خود بیاورم ، اما هرگز نمی دانستم کجا آنها را پیدا کنم ، بنابراین خودم نام تجاری را ایجاد کردم. من همیشه گفته ام که چیزهای خاصی درباره عطر در هتل ها وجود دارد. پس از ورود به سیستم ، در عطر امضای ملک غوطه ور می شوید و هر زمان که برگردید ، مثل این است که به یک مکان آشنا برگردید. “

همانطور که «در خانه ماندن» وارد یک بازه زمانی نامشخص می شود ، هتل ها ، افراد مشهور و عطرهای خوشبو به طور یکسان معنای خوشبویی فضاهایی را که روزهای خود را در آن سپری می کنیم ، ابداع می کنند.

از جمله مکانهای مورد علاقه سیلبرمن: The Edition (نیویورک و میامی) ، The Shangri-La ، 1 هتل ، هتل های Hoxton ، Four Season ، Hotel Costes ، The St. Regis Aspen Resort و The Ritz-Carlton New York. وی توضیح می دهد: “برنامه اولیه من این بود كه در سال 2021 شروع به كار كنم ، اما وقتی COVID وارد عمل شد و ما دیگر قادر به مسافرت نبودیم ، دیدم كه چقدر همه ، از جمله خودم ، می خواستند فرار كنند.” وی گفت: “به نظر می رسید زودتر از موعد مقرر بدون هیچ مشکلی شروع به کار کند ، بنابراین روند کار را تسریع کردم. مردم کاملاً عاشق این ایده هستند که اگر حداقل نتوانیم به هتلهایی که دوستشان داریم سفر کنیم ، می توانیم بوی خانه هایمان را بدهیم. “

تارا کروز ، مدیر ارشد آبگرم در مرکز آبگرم در هتل فور سیزن نیویورک مرکز شهر ، همچنین طرفدار بزرگ آوردن رایحه های هتل و آبگرم است. وی گفت: “رایحه برای بسیاری از افراد دارای چنین معنای ویژه ای است و قادر است آنها را به زمان دیگری منتقل کند” ، و اضافه کرد که آبگرم در حال حاضر شاهد افزایش خرید برای هر چیز و هر چیز مربوط به رایحه در خانه است ، از جمله اسانس آبگرم ، محصولات مراقبت از بدن و مراقبت از بدن مبتنی بر رایحه درمانی ، و همچنین شمع امضای هتل. “مراقبت از خود این روزها بیش از اینکه یک لوکس باشد ، یک ضرورت به نظر می رسد. ایجاد تشریفات سلامتی گام مهمی در جهت درست هنگام کنترل استرس و اضطراب است. گنجاندن رایحه های محرک احساسات به راحتی می تواند شما را به حالت مسالمت آمیزی که می خواهید در آن قرار بگیرید منتقل کند.

این همان خواسته ای است که “آن را به خانه بیاورید” که مدیرعامل گروه COMO Shambhala ، لیزا منسر ، که ناظر بر نام تجاری خواهران COMO Shambhala هتل ها و استراحتگاه ها است ، می گوید این همان چیزی است که باعث برخی خریدهای بسیار جدی مرتبط با رایحه می شود – به میزان بار جعبه در فله از ترک ها و کایکوس تا بالی ، با موقعیت شیک و مرکز شهر لندن در این بین ، برند سلامتی عطر و بوی COMO Shambhala Invigorate را می بافد – ترکیبی متعادل کننده و متعادل کننده روغن های اکالیپتوس ، نعناع فلفلی ، شمعدانی و اسطوخودوس که انرژی و انرژی را تقویت می کند. غلظت – در طول 15 ویژگی آن در سراسر جهان.

“خیلی زیاد است ،” اگر ما نتوانیم به COMO بیاییم ، COMO Shambhala می تواند به ما مراجعه كند “همین حالا. عطر و بوی COMO Shambhala Invigorate ما بسیار مشهور است ، و ما بسیاری از مهمانان سفارش خرید عمده را داشته ایم. همه اینها در مورد آوردن COMO Shambhala به خانه نیست ، بلکه همچنین اثرات مفید سلامتی است ، که در زمان قفل کردن ، استرس مداوم و خستگی بسیار مفید هستند. “

مانسر اذعان می کند که خریدها فقط معطر کردن یک اتاق یا استقرار رویاهای روز از یک تختخواب اقیانوس با سرویس اتاق نیست. “به طور کلی ، مردم بسیار بیشتر از مزایای مختلف روغنهای اساسی آروماتراپی آگاهی پیدا می کنند. خواه برای استرس باشد و هم برای خواب ، من قطعاً بیشتر افراد را می بینم که از آنها در خانه های خود استفاده می کنند. قدرت رایحه درمانی بسیار واقعی است ، مخصوصاً وقتی صحبت از رفاه حال ما باشد. “

این عامل بهزیستی است که به برنده جایزه اسکار ، آنتونی هاپکینز دامن زد تا “پروژه اشتیاق” خود را از یک خط تولید عطر خانگی نیز راه اندازی کند ، و همه درآمد آن به No Kid Hungry تعلق می گیرد.

وقتی رایحه ای را احساس می کنید که دارای آن احساس شگفت انگیز است ، از شما پیشی می گیرد.

“عطرها همیشه نقش مهمی در زندگی من داشته اند. برای من ، آنها نوعی مراقبه هستند. اعم از بازیگری ، موسیقی یا نقاشی ، عطر و طعم آرامش ایجاد می کند و حس قدردانی را به وجود می آورد. “

به همین ترتیب ، اریک بوترباگ ، طراح گل مشهور (او همچنین خالق مجموعه رایحه معطر است) می گوید که او از هنر عطر و بوی به ویژه به دلیل توانایی در آوردن شما به یک “مکان خاص” قدردانی می کند.

او می گوید: “وقتی رایحه ای را احساس می كنید كه آن احساس آرامش بخش و شگفت انگیز را داشته باشد ، بر شما غلبه می كند.” “در چنین زمان سختی ، تنبلی بسیار آسان است. هر کاری که می توانید برای حفظ یک روال خاص انجام دهید – یک شمع روشن کنید ، یک عطر اسپری کنید ، یک دسته گل تنظیم کنید – برای داشتن زیبایی و طبیعی بودن بسیار مهم است. “

Celeb Duo:

هنگامی که از او خواسته شد دو هدیه مربوط به عطر مورد علاقه خود را برای Naomi Watts انتخاب کند ، به دو برنده می رسد: “شمع Costa Brazil Vela (165 دلار) بسیار لوکس و هدیه مناسب برای آن شخصی است که بیش از حمایت آنها از شما مواد تشکیل دهنده پایدار ، بدون آزمایش حیوانات ، عاری از همه افراد تازه نفس ، و بوی کاملاً عجیب و غریبی دارد – یک تمایل قابل حمل. اگر به گزینه ای مناسب تر برای بودجه نیاز دارید ، Tennen Wandering Moss Incense (58 دلار) به همان اندازه الهی است. آنچه من در مورد بخور دوست دارم این است که کمی طول می کشد و پر شدن یک اتاق به سوختن زیادی احتیاج ندارد. ”

– نائومی واتس ، بنیانگذار ، ONDA Beauty

رایحه ترانس

از صخره های براق و معطر گرفته تا اسپری اتاق کاملاً خوب ، این عطرهای محبوب و لوکس مورد علاقه ما هستند.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “دکتر برتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>