دو بهترین درس زیبایی که از پادکست خودم یاد گرفتم

نام بردن از خود در صنعت زیبایی چالش هایی دارد و در فضای پادکست انگیزه دادن به مردم برای گوش دادن به مصاحبه های شما مستلزم این است که برند شما چیزی را داشته باشد که شخص دیگری ندارد. در مورد پادکست من ، Skincare Anarchy ، من اطمینان حاصل کردم که کانال من به طور مداوم راه اندازی های جدید هیجان انگیز و داستان های مربوط به بنیانگذاران مارک را پوشش می دهد ، در حالی که موضوعاتی را که در مورد آنها صحبت نشده است می بافم: علم و نوآوری. به نظر من این دو موضوع هسته اصلی صنعت میلیارد دلاری مراقبت از پوست است.

فشار بزرگ

Anarchy Skincare Anarchy را از سر ناامیدی که به دلیل کمبود اطلاعات واقعی در چنین زمینه جالب سلامتی و سلامتی احساس کردم احساس کردم: پوست. پوست به عنوان بزرگترین اندام ما ، از نظر توانایی درک مسیرها یا مکانیزم هایی که امکان فیزیولوژی آن را دارند ، با چنین مجموعه ای از موانع همراه است. با توجه به مناطق خاکستری وسیع پیرامون موضوعاتی که بیشتر مصرف کنندگان مراقبت از پوست را نگران می کنند ، تهیه منطقی کتابخانه از اطلاعات در قالبی صوتی و به راحتی در دسترس ، منطقی به نظر می رسد تا مصرف کننده نه تنها یاد بگیرد ، بلکه تصمیمات بسیار آگاهانه و آگاهانه تری درباره سلامت پوست آنها

هدف من ایجاد یک پایگاه داده از مصاحبه ها است که نه تنها عملکرد داخلی این صنعت را نشان می دهد ، بلکه مهمتر از همه شکاف بین مصرف کنندگان و کارآفرینان درخشان ، پزشکان ، دانشمندان و محققان و متخصصان صنعت است که دارای یک دانش بنیان واقعی هستند. رویکرد سلامتی و مراقبت از خود.

مغزهای پشت مارک ها

بزرگترین درسی که از این شغل آموخته ام این است که مراقبت از پوست چیزهای فراتر از برخی از محصولات زیبایی است – در این صنعت ، افرادی مانند برندگان نجیب وجود دارند که مغز محصولات جدید و پیشرفته از نظر تکنولوژیکی هستند که همزمان با فیزیولوژی پوست اینها افرادی هستند که از داشتن آنها در پادکست لذت می برم. اینها افرادی هستند که کار من را جالب می کنند.

سارا جر

دو مورد از جالب ترین مصاحبه های من با مدیر عامل برند نوآور مراقبت از پوست Noble Panacea Céline Talabaza و بنیانگذاران دستگاه تحویل مراقبت از پوست Droplette Madhavi Gavini و Rathi Srinivas بود. علم برای هر دو مارک نه تنها ذهن من را به باد داد ، بلکه من را به عنوان عضوی از انجمن های علمی و پزشکی شیفته خود کرد. مصاحبه شگفت انگیز دیگر با بنیانگذاران مارک مراقبت از پوست یائسگی Womaness Michelle Jacobs و Sally Mueller بود. آنها در واقع فقط توسط Kym Douglas در نمایش داده شد نمایش الن!

سارا جر

مهمانانی که تاکنون به SA آمده اند – شامل بنیانگذار MUTHA Hope Smith و NewBeauti’s مدیر ارشد نام تجاری ، استفانی اتنبرگ – ذهن باورنکردنی این صنعت الهام بخش بوده و قطعاتی را برای پازلی فراهم کرده است که همه ما سعی در بافتن آن داریم: سلامت و سلامتی مطلوب پوست. من واقعاً معتقدم که وقتی ما علم را پایه و اساس گفتگوی خود قرار می دهیم ، به راحتی می توان فهمید که برای هر جنسیت ، جمعیت شناختی و زمینه ای در میز وجود دارد.

سارا جر

این زمان منحصر به فردی است ، زمانی که مصرف گرایی تقریباً در سطح دانشگاهی به ادبیات پیرامون مواد تشکیل دهنده و رویه های زیبایی توجه می کند – دانش ملکه است! در طول همه فراز و نشیب ها ، شگفت انگیزترین قسمت میزبانی این پادکست دانش زیادی بوده است که من فقط از گوش دادن به داستان های این صنعت نمادین کسب کرده ام و نمی توانم صبر کنم تا ببینم آینده چه انتظاراتی دارد.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>