ستاره فوتبال Soccer Megan Rapinoe می گوید این دئودورانت طبیعی تمام روز ، حتی در حین تمرین دوام دارد

تیم تحریریه ما بحث های زیادی در مورد دئودورانت طبیعی در مقابل ضد تعریق داشته است. برخی از ما فوق العاده ژاکت هستیم و برای خشک نگه داشتن ما به آلومینیوم احتیاج داریم. دیگران از قرنطینه برای آزمایش بیشتر فرمولهای غیر آلومینیومی استفاده کرده اند و تعداد اندکی را یافته اند که می توانیم برای تازه ماندن به آنها اعتماد کنیم (حتی اگر این تنها در زمانی باشد که از خانه کار می کنیم). اشمیت در گروه دوم قرار می گیرد ، اما یک حیوان خانگی حیوان خانگی این بود که لغزش کافی برای سر خوردن آرام زیر بازوها وجود ندارد. اکنون ، فرمول مورد علاقه فرقه که بیش از 10 سال پیش توسط Jaime Schmidt تهیه شده است – وی فروش آن را در بازارهای کشاورزان در پورتلند آغاز کرد – از ما بسیار هیجان زده شده است.

مولی کراودن ، رئیس اشخاص طبیعی اشمیت در Unilever می گوید: “حتی اگر در گذشته از اشمیت استفاده کرده باشید ، من شما را تشویق می کنم فرمول جدید را آزمایش کنید.” “این ماده با ترکیبات واقعی طبیعی ساخته شده و تعادل کاملی از جوش شیرین و منیزیم را برای یک تجربه نرم تر ایجاد می کند. خط جدید Signature سرسره ای نرم و لطیف به پوست ارائه می دهد و 24 ساعت طول می کشد ، بنابراین دیگر FOBO (ترس از بوی بدن) وجود ندارد. این همچنین اولین دئودورانت مجاز و طبیعی در ایالات متحده توسط EcoCert Cosmos Natural است. “

به عنوان بخشی از کارزار FOBO ، یونیلور مطالعه ای را سفارش داد که نشان داد 79 درصد از افراد 18 تا 35 سال به طور روزمره نسبت به بوی بدن خود مضطرب هستند. کرودین می گوید: “این امر نه تنها باعث می شود افراد از انجام کارهای روزمره و زندگی با اعتماد به نفس زندگی خود عقب نمانند ، بلکه می تواند آنها را از آزمایش دئودورانت طبیعی خسته کند ، حتی اگر به آن علاقه مند باشند.” “خبر خوب این است که در مورد اشمیت ، چنین چیزی لازم نیست زیرا واقعاً م worksثر است. ما همچنین بیش از 20،000 بررسی پنج ستاره داریم. “

سنگ بنای اصلی دیگر مأموریت اشمیت فراگیری است که مستقیماً در شریک مشهور جدید این برند منعکس می شود. کرودین می گوید: “جیمی اشمیت را برای همه خلق کرد و این کمپین هنجارهای کلیشه ای جنسیتی را در صنعت زیبایی به خود می گیرد که بسیار عادی شده اند.” “ما نمی توانیم به هیچ شریک بهتری فکر کنیم که بتواند ما را در چالش ما در صنعت به ما کمک کند تا مگان راپینو ، سوپراستار فوتبال ، فعال و نویسنده ای که دائماً تلاش می کند تا عقاید خود را حفظ کند و همه ما را به بهتر و بهتر شدن تشویق می کند.”

صبح امروز در تماس زوم با مارک و Rapinoe ، اشتیاق این ورزشکار در مورد این کمپین واقعاً درخشید. او می گوید: “بارها و بارها مبارزاتی آغاز می شود که کاملاً منطقی است و کاملاً متناسب با شخصیت من است و این یکی از آنهاست.” وی افزود: “ویدیوی تبلیغاتی به نوعی ادای احترام می کند و کمی به تبلیغات اصلی زیبایی و آرایش سرگرم می کند ، در حالی که نوارهای جنسیتی منسوخ شده و کلیشه ای را بر روی سر خود می چرخاند ، که صنعت زیبایی می تواند از آنها استفاده کند. محصولات اشمیت واقعاً برای همه ساخته شده اند – همه رایحه ها برای هر کس و هر کسی که فقط می خواهد بوی خوبی داشته باشد ساخته شده است. هدف این کمپین بزرگداشت نام تجاری است که بدیهی است برای من واقعاً مهم است. من می دانم که ما در اینجا فقط در مورد دئودورانت صحبت می کنیم ، اما من می دانم که کلیشه ها – اعم از جنسیت ، نژاد ، همجنسگرایانه ، جنسیت گرایی – از بسیاری جهات ، بزرگ و کوچک بسیار فراگیر هستند ، بنابراین هر چیز کوچک اهمیت دارد. این بخشی از آن چیزی است که همه ما باید کمی بیشتر بدانیم ، اینکه زبان ما و چیزهایی که به ما آموزش داده می شود ، اغلب عقب مانده است و حداقل باید به روز شود. “

https://www.youtube.com/watch؟v=rLpTjNTzOrE

راپینو می گوید که او تصور اینکه همه در حال تبدیل شدن به یک فعال تمام وقت هستند غیرواقعی است ، “اما همه ما می توانیم از سیستم عامل هایی که در اختیار داریم یا از مشاغل موجود یا مهارت هایی که داریم برای تأثیرگذاری واقعاً در موارد مثبت استفاده کنیم. من شرکت ها را تشویق می کنم از پلتفرمی که برای به چالش کشیدن وضعیت موجود در آن دارند استفاده کنند. بدیهی است که می توانید این کار را با نحوه تنظیم هیئت مدیره خود ، افرادی که برای شما کار می کنند ، نحوه پرداخت حقوق مردم و فقط شرایط عمومی را انجام دهید ، اما همچنین می توانید این کار را با محصولات و زبان اطراف آنها انجام دهید ، مبارزات شما نه تنها راه های بزرگ برای حمایت وجود دارد ، بلکه راه های بسیار کمی نیز وجود دارد. همه آن چیزها در جامعه مهم است. همیشه فرصتی وجود دارد تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم. “

داستان مواد تشکیل دهنده نیز برای راپینو مهم بود ، که قدردانی می کند که این فرمول از مواد با پایداری قابل استفاده در بدن استفاده می کند ، مانند منیزیم و نارگیل. “به عنوان یک ورزشکار ، همیشه به این فکر می کنم که چه چیزی را در بدن خود قرار می دهم ، چگونه تمرین می کنم ، چه کاری برای بهبودی انجام می دهم ، اما در مورد آنچه که واقعاً روی بدنم می گذارم زیاد فکر نکرده ام. . این یک نوع وحشی است زیرا چیزهایی است که من هر روز استفاده می کنم و در رختکن و بعد از آموزش و قبل از آموزش با من است. ” “اما همانطور که در زندگی شخصی و شغلی خود پیشرفت کرده ام ، بیشتر اهمیت انتخاب فکرآمیز تمام محصولاتی را که قرار است مرا در بهترین موقعیت قرار دهد ، درک می کنم تا علاوه بر بوی خوب ، همچنین بهترین خودم باشم من نمی توانم با هر ماده شیمیایی وحشی که باعث عقب افتادگی من شود ، خطر کنم. “

علاوه بر این ، پیام های تبلیغاتی FOBO واقعاً مورد توجه فوتبالیست ها قرار گرفت. راپینو می گوید: “FOBO واقعی است.” “من فکر می کنم همه ما چنین چیزی داریم. حتی در دنیای مجازی ما ، فقط روی زوم نشسته اید ، می خواهید مطمئن شوید که تازه هستید و احساس بهترین حالت را دارید. اسطوخودوس + مریم گلی رایحه مورد علاقه من است و من یک بار آن را پوشیدم و تمام روز ماندگار است. و من به طور قطع آن را امتحان کرده ام: هر کسی که در Dri-FIT ورزش می کند می داند که اگر بعد از ورزش در Dri-FIT با این دئودورانت بو نکنی ، در واقع م worksثر است. “

هنگامی که از او در مورد زمانی که FOBO را تجربه کرده بود ، سecال شد ، یک حکایت پیش از همه گیری را به اشتراک گذاشت: “من یک بار در یک باند نمایش حضور داشتم و از طراح لباس قرض گرفته بودم – طراح را صدا نمی کنم – اما من از بو همینطور که در حال قدم زدن بودم و فکر می کردم ، این برای کسی شرم آور است. به دستشویی رفتم و کت سنگرم را در آوردم تا در توالت نیفتد و من مثل این بودم که “خدایا این من هستم!” من یک پیراهن از طراح قرض گرفته بودم و کسی روز قبل لباس اشمیت را نپوشیده بود. بنابراین برای بقیه برنامه سنگر خود را روشن نگه داشتم و آن را محکم نگه داشتم زیرا واقعاً از خودم آگاه بودم. من دوباره می گویم ، FOBO واقعی است. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>