طبق برنامه آرایش YouCam ، این محبوب ترین محصول آزمایشی سال گذشته بود

این آینده زیبایی است: واقعیت افزوده (AR) و هوش مصنوعی (AI) به ما آزادی می دهد تا با هر محصول زیبایی که از راحتی کاناپه خودمان قابل تصور است بازی کنیم. اگرچه ما هنوز نمی توانیم بو و بافت یک محصول را از طریق دستگاه های هوشمند خود تجربه کنیم – نسل های آینده از مزایای این فن آوری ها بهره مند می شوند – ما می توانیم ببینیم که صدها سایه مختلف روی رنگ پوست خاص ما چگونه است و توانایی “قبل از خرید امتحان کنید” تأثیر زیادی بر انتخاب ما (و انتخاب نکردن) برای افزودن به سبد خرید ما ، چه در فروشگاه ها و آنلاین دارد.

یک شرکت در خط مقدم این بخش Perfect Corp است که برنامه بسیار آرایشی YouCam Makeup را توسعه داده و اجرا می کند. “آدام گام ، مدیر ارشد بازاریابی ایالات متحده Perfect Corp می گوید:” فناوری پیشرفته AR و AI این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا زیبایی را از طریق آزمایش های واقعی مجازی تجربه و کشف کنند. “کاربران غرق در یک جهان زیبایی تجربی می شوند. جایی که آنها می توانند صدها مواد آرایشی رنگی استفاده کنند. “

در نتیجه دستورات ماسک در نیمه اول سال 2020 ، گروه آرایش چشم افزایش فوری را تجربه کرد. گام می گوید: “این جمله كه” چشمان شما پنجره های دنیای شما هستند “هرگز واقعی تر از این سال گذشته نبوده است. “با تبدیل شدن ماسک های چهره به لوازم جانبی جدید” آن “، آرایش چشم جایی است که کاربران می توانند شخصیت خود را بیان کنند. مصرف کنندگان با به نظر رسیدن آرایش چشم خود خلاقیت بیشتری به خرج داده اند ، زیرا چشم به “ویژگی تمرکز” در صورت تبدیل شده است. “

از مارس 2020 تا مارس 2021 ، 33 درصد بیشتر از کاربران Makeup YouCam از ویژگی رنگ سایه چشم استفاده کردند. “محبوب ترین رنگهای سایه چشم آزمایش شده ما در سال 2020 یک الگوی چشم دودی صورتی روشن و مروارید متشکل از رنگهای صورتی ، صورتی روشن ، بورگوندی ، قهوه ای روشن و مات است. [these is one palette we love if you want to give the trend a try]، “می گوید گام. “در سه ماهه اول سال 2021 ، تغییر سایه ها به سمت رنگ های جسورانه تری مشاهده شد و ترکیب دودی و تیره چشم از رنگ های خاکستری ، خاکستری تیره و سیاه محبوب ترین ظاهر بود.”

با این وجود ، علیرغم استفاده از ماسک و کاهش فروش رژ لب ، ما متوجه شویم که رژ لب در سال 2020 و سه ماهه اول سال 2021 پرمصرف ترین محصول آزمایشی YouCam Makeup است ، بسیار شوکه شدیم. “کاربران می توانند صدها رنگ رژ لب در یک محیط امن و راحت که آزمایش و آزمایش محصول را تشویق می کند ، “گام می گوید. “فناوری مجازی همچنین به نگرانی های جهانی بهداشت در مورد بهداشت و آزمایش های فیزیکی ، که اکنون با آزمایش های امن تر ، راحت تر و دیجیتالی جایگزین شده اند ، رسیدگی می کند.”

دو دسته آزمایشی که در این بازه زمانی چندان مورد تقاضا نبوده اند ، برجسته و کانتورینگ هستند. گام توضیح می دهد: “ما به طور متوسط ​​17 درصد کاهش در تست هایلایتر صورت و 7 درصد کاهش در آزمایش آرایش کانتور مشاهده کردیم.” “به دلیل استفاده از ماسک ، علاوه بر سبک زندگی آرام تر در سال گذشته ، مردم به طور کلی کمتر آرایش صورت را آزمایش می کنند. به طور کلی ، ما بیشترین میزان استفاده از دسته های رژ لب ، مژه و ریمل و سایه چشم خود را مشاهده کردیم ، این نشان می دهد که تمرکز کاربران بر این است که بهترین ویژگی های خود – چشم و لب – را به جای تمرکز بر آرایش صورت تمام چهره خود ، بازی کنند. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>