مارک های زیبایی کوچک چگونه تفاوت بزرگی برای سیاره ما ایجاد می کنند

همانطور که چشم انداز زیبایی پاک همچنان در حال رشد است ، مصرف کنندگان در مورد آنچه که از محصولات مراقبت شخصی خود می خواهند و نمی خواهند باهوش تر می شوند. مارک ها نیز رویکرد پایدارتری در زمینه برداشت ، تهیه مسئولانه مواد اولیه ، برنامه هایی که به جوامع بازمی گرداند و اثرات زیست محیطی کاهش یافته اتخاذ کرده اند. “این باور نکردنی است که ببینیم بازار در طول دهه گذشته چگونه تغییر کرده و مشتری چگونه تحصیل کرده است؟ در مورد مواد تشکیل دهنده و بسته بندی ، “می گوید: بنیانگذار کاپیتان Blankenship جانا Blankenship. “افرادی که برای آنچه در بدن خود قرار می دهند و از آنجا ناشی می شود ارزش قائل هستند ، همان روش زیبایی را نیز در پیش گرفته اند. با رشد بازار ، مارک های قدیمی تر “طبیعی” نیاز به تجدید نظر در فرمول بندی و بسته بندی خود داشتند و مارک های جدید نیاز به اثبات واقعاً تعهد خود به مواد پاک کننده و پایداری دارند. شما واقعاً نیاز به پیاده روی دارید. دیگر فقط نمی تواند همه اعتیاد به مواد مخدره و بازاریابی باشد. “

منابع و ارتقاcy

السی رادرفورد از برند مراقبت از پوست بریتانیا BYBI می گوید که هدف این برند فقط کاهش اثر کربن آن نیست ، بلکه از بین بردن کامل آن است: «ما معتقدیم پایداری یک حرکت است ، نه یک لحظه. بخشی از ماموریت ما این است که به اولین مارک زیبایی منفی کربن در جهان تبدیل شویم. ” BYBI مواد تشکیل دهنده را در سراسر جهان از مکانهایی با گزینه های کربن پایین تر تهیه می کند و در صورت امکان ، از مواد تشکیل دهنده پیشرفته نیز استفاده می کند. رادرفورد توضیح می دهد: “به عنوان مثال ، ماسک صورت Acid Gold AHA (33 دلار) ما از یک آنزیم کدو تنبل منحصر به فرد استخراج شده از گوشت کدو استفاده می کند.” “این یک محصول جانبی از صنعت تخمه کدو تنبل است ، که در غیر این صورت از بین می رود.”

Greg Starkman از Innersense Organic Beauty می گوید که تهیه مسئولیت اصلی کلید اطمینان از کیفیت و فرمول های تمیز مارک تجاری وی است. “کره شی را بخورید: این یک ماده تجاری بسیار تجاری است که شما می توانید تجارت عادلانه ، به طرز وحشیانه برداشت شده و به طور دقیق پردازش کنید تا اطمینان حاصل کنید که خلوص آن را حفظ می کنید ، یا می توانید کره شی سنگین تجاری را خریداری کنید که به صورت تجاری پرورش داده می شود ، به روش تجاری پردازش می شود و تقلبی یا تزریق شده ما معمولاً این ماده را با عناصری که روی بطری یا محصول نیستند ، “توری” می نامیم. اینها مواردی هستند که ما در هنگام انتخاب مواد تشکیل دهنده خود ، واقعاً روی آنها تمرکز می کنیم. “

محصولات برتر

برخی از مارک های آینده نگر مزارع خود را برای برداشت مواد تشکیل دهنده از دهه های گذشته توسعه داده اند. از سال 1958 ، Éminence Organic Skin Care به کار کشاورزی ارگانیک در قلب حومه مجارستان پرداخت. به عنوان یک مارک تجاری معتقد است که کشاورزی ارگانیک برای کمک به بهبود و بازیابی زمین از طریق غنی سازی خاک به طور طبیعی ، صرفه جویی در مصرف آب و کاهش آلودگی ضروری است. Éminence همچنین شیوه های کشاورزی بیودینامیکی را ادغام می کند ، که مزرعه را به عنوان یک اکوسیستم زنده ، تنفس ، خود حمایت می کند. به جای سموم دفع آفات شیمیایی ، کشاورزی ارگانیک برای تقویت خاک از تناوب محصول ، کاشت همراه و کمپوست استفاده می کند.

Weleda Skin Care از یک قرن پیش تأسیس شد و همچنان مواد خام با کیفیت بالا را با استفاده از روش های کشاورزی احیا کننده که سنگ محک مارک تجاری است ، به کار می برد. “هشت باغ Weleda – و بیش از 50 همکاری طولانی مدت مواد خام در سراسر جهان که در آن بادام ، گل همیشه بهار ، آرنیکا ، اسطوخودوس ، رزماری و بسیاری از مواد طبیعی دیگر پرورش می دهیم – مواد خام گیاهی را ارائه می دهند که مطابق با استانداردهای کیفیت ما هستند ، “مایکل استراوب ، رئیس پرورش گیاهان و تحقیقات Weleda ، خاطرنشان می کند. “ما اطمینان حاصل کنیم که کیفیت خاک با حفظ اکوسیستم های انعطاف پذیر که قادر به حفظ تعادل و غنی بودن گونه ها هستند ، بهبود می یابد.”

سپتامبر گذشته ، مارکاسی فارماسی برای مراقبت از پوست ، مزرعه ای به نام Farmacy از مزرعه احیا شده ارگانیک ، غیر GMO و در احاطه ایالت نیویورک با مشارکت شبکه مزرعه Hudson Hemp رونمایی کرد. کسنیا پوپووا ، مدیر تحقیق و توسعه فارماسی ، توضیح می دهد: “ما زنبورهای عسل خود را در آنجا ساخته ایم و گیاهان مختلفی مانند گندم سیاه را پرورش می دهیم ، كه می توانیم آنها را به زنبورهای خود معرفی كرده و سپس از لانه زنبوری استخراج كنیم.” “ما همچنین مواد اولیه را از مناطق دیگر مانند گیلاس آکرولا از شمال برزیل ، که دارای ویتامین C زیادی است ، تهیه می کنیم. هنگام تهیه مواد ، اطمینان حاصل می کنیم که هم مزارع و هم درمان جوامع محلی با استانداردهای ما مطابقت دارند.”

ما مواد همزیستی را تولید می کنیم که از تجارت آلی و عادلانه فراتر است.

– آنا آیرز

ندای وحشی

برای Kendra Kolb Butler ، بنیانگذار Alpyn Beauty ، بهترین مواد لازم برای تهیه آنهایی هستند که هم اکنون در طبیعت رشد می کنند. باتلر با استفاده از روشی كه وی “كار وحشی” نامیده می شود و همچنین به عنوان جستجوی غذا شناخته می شود ، گیاهان را در جكسون ، وایومینگ از زیستگاه طبیعی یا “وحشی” خود برداشت می كند. “وقتی مواد با مسئولیت پذیری و با دقت انتخاب می شوند – با ظرافت از بین بردن شکوفه ها ، برگ ها ، ساقه ها و پوست گیاهان سالم آسیب نمی بینند و بنابراین خود را به طور طبیعی دوباره پر می کنند. این پایداری واقعی است. ”

در جزیره سالت اسپرینگ در بریتیش کلمبیا ، بنیانگذار سانگر دو فروتا ، آلیسون آدری ولدون گفت که گیاهان گیاهان گیاهان جزیره ، مانند اسطوخودوس و گل مینا ، “به دلیل فواید درمانی و حسی آنها با دقت برداشت می شوند و به آنها احترام زیادی می گذارند.”

وقتی آنا آیرز و فابیان لیگلیین Rahua را در سال 2008 راه اندازی کردند ، آنها می خواستند در مقیاس بیشتری قهرمان محیط زیست شوند و از جنگل های بارانی آمازون محافظت کنند. آیرز توضیح می دهد: “هدف ما حفظ فرهنگ های باستانی ، خرد بومی و قدرت تولید اکسیژن در درختان بود.” “ما روغن rahua همزیستی ، روغن ساچا اینسی ، روغن مورته و گوایوسا تهیه می کنیم ، که از محصولات ارگانیک و عادلانه فراتر می روند زیرا در جنگل های بارانی رشد می کنند و از طریق تشریفات تشریفاتی باستان پردازش می شوند.”

بده و بستان

آیرز می گوید به تولیدکنندگان بومی آمازون یک قیمت بالاتر از تجارت عادلانه پرداخت می شود که این امر به ایجاد اقتصاد و تقویت موقعیت بومیان کمک می کند. “با این کار ، ما به آنها کمک می کنیم تا یک اقتصاد سالم و پایدار ایجاد کنند که از حقوق اجدادی آنها در آمازون به عنوان نگهبان جنگل های بارانی محافظت کند.”

برای بلیندا اسمیت ، بنیانگذار نام تجاری عطر پاک و پایدار St. Rose ، تهیه چوب صندل از وطن خود استرالیا هیچ مشکلی نداشت. “پایدارترین منبع برای چوب صندل دوتجان استرالیا است. من با یک مزرعه خیره کننده در استرالیای غربی روبرو شدم ، و آنها در یک همکاری 50-50 با جامعه بومی محلی کار می کنند. این نه تنها به دلیل نحوه تنظیم ساختار مزارع خود تأثیرات شگفت انگیز زیست محیطی دارد ، بلکه با حمایت از استرالیایی های بومی که اغلب از لحاظ تحقق فقر بی تفاوت هستند ، بسیار تأثیر عمیق اقتصادی-اجتماعی دارند. خطوط این باعث می شود که کل روند واقعاً عمیق و زیبا باشد. “

تمرکز آینده

بسته بندی مرز بعدی است و مارک های پایدار در حال یافتن راه هایی برای کاهش آنچه که در یک محل دفن زباله یا دریا قرار دارد ، هستند. بلانکنشی می گوید: “مواد تشکیل دهنده و بسته بندی پایدار دست به دست هم می دهند.” “از ابتدا ، ما از بطری های شیشه ای و لوله های مقوایی قابل انعطاف استفاده کردیم و اخیراً از پلاستیک های بازیافت شده در اقیانوس برای محصولات استفاده شده در زیر دوش استفاده کردیم.”

مارک زیبایی جدید MOB Beauty (با همکاری بنیانگذار پیشکسوت صنعت ویکتور کاساله ، سابقاً از شرکت MAC Cosmetics و CoverFX) بر اساس ایده ایجاد آرایش حرفه ای با رویکرد اولین زمین ساخته شد. اگرچه سفر برای حفظ این تعهد آسان نبوده است ، اما تمام بسته بندی ها با استفاده از مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته می شوند و می توانند در خانه بازیافت یا کمپوست شوند. کاساله توضیح می دهد: “اگر وارد کارخانه ای شوید که در واقع از مواد بازیافتی استفاده می کند ، که اکنون انجام آن بسیار دشوار است ، قیمت 30 تا 35 درصد افزایش می یابد.” تبدیل پلاستیک به پلاستیک بازیافتی 100 درصدی پس از مصرف ، روشی است که بسیاری از مارک ها در پیش گرفته اند ، مانند Innersense ، که می گوید به سمت منفی شدن پلاستیک در حال حرکت است. رادرفورد می گوید امیدوار است آگاهی از کربن به یک قاعده تبدیل شود نه یک استثنا. “همانطور که مثال می زنیم ، امیدوارم مارک های بزرگتر را به سمت شفاف سازی سوق دهد و همچنین اقدامات پایدار بهتری را برای کره زمین اتخاذ کند.”

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “دکتر برتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>