مدرسه زیبایی: تاریخچه هایلایتر

نکته بسیار مسحورکننده ای در مورد تماشای هایلایتر دارد که به آرامی در استخوان گونه جارو می شود و باعث ایجاد یک براقیت اخروی می شود. در اینجا چگونگی عشق ما به لومینایزرها با گذشت زمان تکامل یافته است.

دهه های 1940 تا 1950

هنرمندان گریم معمولاً از وازلین در چهره ستاره های هالیوود مانند مرلین مونرو برای برجسته سازی استخوان گونه ، استخوان های ابرو و حتی پلک هایشان در صفحه بزرگ استفاده می کردند. تیم کوین ، هنرمند آرایشگر ، که در ابتدای کار خود وازلین (6 دلار) را با کانسیلر مخلوط می کرد تا لرزش به چهره ببخشد ، می گوید: “من فکر می کنم این تأثیر قطعاً از ایده سایه و تاریکی ناشی شده است.” “وقتی به فیلم نوآر و نحوه فیلمبرداری فیلم ها فکر می کنید ، نورپردازی بسیار زیاد بود ، اما سپس آنها برای گرفتن برخی مناطق خاص از برجسته سازی استفاده می کنند تا رمز و راز بیشتری اضافه کنند.”

سال 1992

Touché latclat کلاسیک YSL Beauty (38 دلار) متولد شد. “آقای. وسواس سنت لورن در مورد نور از همان روشی که او دوست داشت ببیند زیبایی زنان را در باند پروازهایش برجسته می کند ، ناشی شد که باعث شد این برند اولین قلم برجسته را ایجاد کند. ” وی گفت: “این انقلابی در هنر آرایش و برند است و تا به امروز جز number محصولات پرفروش ما محسوب می شود. هر دقیقه شش قلم فروخته می شود. ” هنرمند گریم Sandy Linter همچنین یکی از طرفداران بزرگ Touché latclat است که اکنون در 14 سایه دیده می شود. او می گوید: “این می تواند برای چشم طبیعی به نظر برسد ، و با این که به نظر می رسد زیر پوکی توخالی را بلند می کند و توجه را به استخوان گونه جلب می کند ، واقعا به نفع پوست است.” “این واقعاً ترکیبی از کانسیلر و هایلایتر است ، نه یک هایلایتر سنتی که اکنون آن را می شناسیم.”

2000

لوازم آرایشی MAC Strobe Cream (35 دلار) ، هایلایت رنگین کمانی ساخته شده با رنگدانه های معدنی را که به سرعت در پشت صحنه هفته مد ، در مجموعه های فیلم و سایر موارد ، به یک پس زمینه مورد علاقه هنرمندان آرایش تبدیل شد. اگرچه Touché latclat نزدیک به یک دهه زودتر به بازار آمد ، Strobe Cream به عنوان اولین برجسته بازار گسترده در ایالات متحده به دلیل استفاده متعارف تر برای افزودن لرزش به نقاط بلند صورت ، شناخته می شود. (برخی از آرایشگران همچنین دوست دارند چند قطره به پایه اضافه کنند تا به پوست جلوه بیشتری ببخشد.) کوین می گوید ، “کرم استروب بسیار جلوتر از زمان خود بود ، با توجه به اینکه هایلایترها تا سالها بعد در ایالات متحده واقعاً مورد توجه قرار نگرفتند.”

2015-2016

روش “strobing” برای قرار دادن هایلایتر با مقادیر بیشتر در نقاط بلند صورت کاملاً عصبانی شد و Pat McGrath’s Sket Fetish: Highlighter + Balm Duo (48 دلار) – یک مومیایی شفاف در یک انتها و رنگدانه هولوگرافیک در طرف دیگر – یکی از پرطرفدارترین محصولات این فصل بود. Highlighter Pressed Shinmering Skin Perfector Pressed Becca (38 دلار) در Champagne Pop – پودر طلای نرم با جلوه ای صورتی-هلویی – صنعت را نیز به طوفان کشاند. (در سال 2020 ، توسط NPD Group پرفروش ترین برجسته در ایالات متحده لقب گرفت ، اما متأسفانه نام تجاری در پاییز امسال از بازار خارج می شود.) “اما آیا شما ترجیح می دهید یک مایع ، کرم یا پودر به نوع پوست شما برمی گردد ، ”می گوید لینتر. “انواع پوست های چرب با پودر بهتر عمل می کنند. انواع خشکی پوست به خوبی با مایعات یا کرم ها سازگار است. برای یک پایان طولانی تر ، می توانید یک مایع بزنید و آن را با پودر تنظیم کنید. “

2017

هنرمند گریم Nam Vo با انقلاب # زیرآبی خود به یک حس اینستاگرام تبدیل شد و استخوان گونه های شبنم را با هایلایت های کاملاً عالی (و آن رفت و برگشت معروف حرکت آهسته) به نمایش گذاشت. وو می گوید: “من همیشه بیشتر از داشتن ظاهری براق به ظاهر زیبا ، مرطوب و شبنم علاقه دارم ، زیرا براق بودن برای همه خوب نیست.” “Shimmer باید به جایی برود که پوست نرمتر باشد ، اما نگاه مرطوب می تواند به هر کجا برسد.” Vo به عنوان مورد علاقه خود ، عاشق Iconic London Illuminator (40 دلار) ، Chanel’s Baume Essentiel Glow Sticks (45 دلار) و Dior’s Diorskin Nude Luminizer (48 دلار) است ، که براقیت بیشتری دارد.

امروز

کوین می گوید آجرهای براق همیشه در معرض خطر است ، اما بیشتر مشتریان او این روزها مایل به براق شدن کمتری هستند ، به خصوص بعد از COVID. وی توضیح می دهد: “آنها فقط می خواهند براق و مجسمه با رنگ های طبیعی به نظر برسند.” “من فکر می کنم افراد بیشتری وقت خود را با متخصصان پوست و درک بهتر پوست خود می گذرانند و سعی می کنند ظاهر شیشه ای و مات کمتری داشته باشد. هایلایترها نیز با کیفیت مطلوب تری به آن نقطه رسیده اند. ” Vo با تکرار اهمیت پوست خوب موافق است. “اگرچه من هایلایتر را دوست دارم ، اما همیشه دوست دارم بگویم ،” به جای ایجاد پوست خوب با آرایش ، به دنبال پوست خوب باشید. ” لیزرها را بگیرید ، ماسک ها را بگیرید ، لایه بردارها را بگیرید ، سرم های خود را روشن کنید ، بنابراین توهم ایجاد نمی کنید و در واقع چیز واقعی را دارید. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>