مدرسه زیبایی: تاریخ ریمل

این یکی از پرفروش ترین مقوله های زیبایی در تمام دوران ها است و در قدرت تقویت مژه ها واقعاً دگرگون کننده است. در اینجا نحوه شروع کار ریمل هایی که امروز می شناسیم و دوستشان داریم است.

همانطور که داستان می رود ، دختری به نام مابل ویلیامز روی اجاق گاز خود در حال ایجاد یخ زدگی بود که شعله های آتش باعث بالا رفتن مژه های او شد و این ، همانطور که می توان تصور کرد ، او را بسیار ناراحت کرد. اواخر عصر همان روز ، توماس لایل ویلیامز خواهرش میبل را دید که چوب پنبه ای می سوزاند تا خاکستر را با وازلین مخلوط کند ، سپس آن را به مژه ها و ابروهای خود می مالد تا رنگ آنها باز شود و آنها را تقویت کند. او متعجب شد که “هک” او واقعاً کارساز بود. “می گوید امی وانگ ، معاون ارشد بازاریابی ایالات متحده برای میبلین. “از آنجا ، توماس تصمیم گرفت این ایده را تجاری کند و با شیمی دانان اولین ریمل م masثر را برای چشم ایجاد کرد. وقتی فرمول مناسبی داشت ، لازم بود نامی برای آن بیاورد ، بنابراین مابل و وازلین را که میبلین را ایجاد کرد ، ترکیب کرد. “

نسخه اولیه فرمول اصلی ریمل مژه و ابرو کیک Maybelline.

به ریمل مژه و ابرو کیک ریمل گفته می شد زیرا این محصول به دو قسمت عرضه می شد: یک کیک کوچک از ریمل مژه و ابرو و کمی برس. دورین بلوک ، رئیس موزه آرایش نیویورک توضیح می دهد: “در این زمان ، ریمل مژه و ابرو یک محصول چند منظوره بود.” “گفته می شود که اصطلاح” ریمل مژه و ابرو “حتی در اواخر دهه 1800 از نام یک محصول برای رنگ آمیزی ریش و سبیل گرفته شده است.” طبق گفته شیمیدان لوازم آرایشی و بهداشتی Ginger King ، فرمول های کیک به دلیل نامرتب بودن و ترکیبات کلیدی نفت و زغال سنگ مطلوب نبودند – همچنین بسیار ضد آب بودند که حذف آنها را به ویژه دشوار می کرد. وانگ می گوید: “این زمانی بود که شما در فیلم ها فقط زنانی را می دیدید که آرایش چشم دارند و زنان در خانه می خواهند آنچه را که در ستارگان بزرگی مانند هدی لامار ، مرل اوبرون و جوآن کرافورد می بینند تقلید کنند.”

بیننده لوازم آرایشی و بهداشتی هلنا روبنشتاین اولین “ریمل خودکار” مسواک را به نام Mascara-matic معرفی کرد. هنرمند گریم مشهور سندی لینتر اولین خاطره خود را با استفاده از این محصول در سال 1960 به یاد می آورد: “من 13 ساله بودم و اشتراکی برای مجله Seventeen داشتم. آنها آگهی تبلیغاتی برای ریمل هلنا روبنشتاین داشتند و من مجبور شدم برای آن رد کنم. این یک گرز مارپیچی فلزی بود و رنگ آن آبی مات مات بود. همان روزی که آن را پوشیدم ، تعارف کردم – شاید اولین تعارفاتی که در زندگی ام داشته ام. “

اولین تکرار مژه بزرگ در سال 1971 ، و آنچه امروز به نظر می رسد. امسال پنجاهمین سالگرد لوله صورتی و سبز کلاسیک فرقه است.

همانطور که زنان بیشتری تمایل به این روند داشتند ، میبلین تفسیر جدیدی از ریمل ضد آب اصلی خود به نام Ultra Lash ارائه داد ، که وانگ می گوید اولین باری بود که ریمل خودکار در بخش انبوه در دسترس بود.

میبلین Great Lash ، اولین ریمل مایع با پایه آب را راه اندازی کرد. وانگ توضیح می دهد: “نوآوری این بود که مبتنی بر آب است ، بنابراین می توانید آن را به راحتی در مقابل سایر ریمل های موجود در آن زمان حذف کنید.” “این آغاز همان چیزی بود که ما امروز به عنوان ریمل قابل شستشو و ریمل ضد آب می شناسیم.” لینتر به یاد می آورد Great Lash را در سایه آبی سلطنتی خریداری کرد ، که اخیراً به دلیل تقاضای عمومی این برند دوباره وارد بازار شد. “سایه ای پیچیده تر از آبی روشن هلنا بود. همچنین برداشتن آن آسان تر بود و برای یک نوجوان مقرون به صرفه بود. ” “من کاملا با ریمل فروخته شدم. از آن زمان هرگز یک روز بدون آن نرفته ام ، اما اکنون فقط از رنگ سیاه استفاده می کنم. “

لوئیس فارسداکیس ، بنیانگذار Blinc ، برای رفع شکایات رایج از ریمل های سنتی و پایه روغن ، مانند پوسته پوسته شدن ، لکه زدن و دویدن ، پیشگام فناوری لوله ریمل بود. وی می گوید: “ریمل لوله ای اصلی ما همچنین در حالی که بدون نیاز به مواد پاک کننده آرایش بدون زحمت از بین می رود ، سایش بسیار طولانی ایجاد می کند.” “این با ترکیبی از مقدار زیادی آب و فشار ملایم از بین می رود ، اما نه فقط یکی یا دیگری.” به گفته کینگ ، ریمل ماسوره ای از پلیمرها – کوپلیمر آکریلات – برای ایجاد لوله های ریزی در اطراف هر مژه استفاده می کند و ظاهری مانند مژه دارد. وی توضیح می دهد: “لوله بودن” ، لك نخواهد شد و وقتی آن را با آب بشویید ، می بینید كه تكه های كوچكی از لوله ها خارج می شوند. نیک لوجان ، آرایشگر مشهور ، می گوید فرمول های لوله در جامعه Pro Artist به عنوان ریمل مژه و ماسه بدون مسافرت شناخته می شوند زیرا به راحتی جا می مانند و از بین می روند. “در مجموعه ، من دوست دارم از ریمل ماسوره ای به عنوان آغازگر سایر ریمل ها استفاده کنم. این کار حذف را بسیار راحت تر می کند. “

ماه گذشته ، Blinc ریمل جدید لوله ای UltraVolume خود را معرفی کرد که بزرگترین راه اندازی این برند از سال 1995 است.

فرمول های ریمل به جای اینکه فقط م enhanceثر باشند ، شامل مواد فعال تری برای تغذیه مژه ها هستند. کینگ می گوید: “آنها همچنین بر اساس نیازهای حجم دهنده ، بلندتر ، ضد آب یا تقویت مژه های ریز ، فردتر شدند.” وانگ اضافه می کند ، “آنچه واقعاً جالب است این است که اگر در 10 سال گذشته به بازار نگاه کنیم ، بزرگترین بخش همیشه حجم دهی بوده است. مصرف کنندگان مژه های بزرگ و پررنگ را دوست دارند. “

امروز

کینگ توضیح می دهد: “ما شاهد پیشرفت های بیشتری در برس ها هستیم ، زیرا موارد مختلف – مانند برس های مارپیچ مخصوص فر کردن و برس های درختی برای حجم دهی – می توانند اثرات متفاوتی را روی مژه ها به دست آورند.” وانگ می گوید ما همچنین باید انتظار داشته باشیم که ریمل های بیشتری با الهام از روند آرایشگاه ها مانند مژه های مصنوعی و لیفت مژه مشاهده کنیم.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>