
در حالی که ما عاشق برخی از اوقات شب پرخوری هستیم دوستان در اینجا دشوار است باور کنیم که دوران جادوگری ، دامن های کوتاه شطرنجی و لباس های لغزنده (گاهی اوقات روی یک پیراهن ، برای چکمه) هنوز هم می تواند در انتخاب مد و زیبایی ما در سال 2021 تأثیرگذار باشد.
اما ، طبق یک مطالعه جدید از Money.co.uk ، در حال حاضر ، راشل ، مونیکا و فیبی برخی از تحقیقات مهم آرایش را ارائه می دهند.
با استفاده از داده های جستجوی گوگل در 12 ماه گذشته ، این تحقیق نشان داد که دوستان شماره 3 را در لیست 10 “برتر نشان می دهد که بر آرایش ما تأثیر می گذارد” قرار دهید ، گوگل با کمتر از 100000 جستجو سالانه برای راه های ایجاد مجدد ظاهر راشل ، می بیند – ما تصور می کنیم که نه مونیکا و فیبی – یکی از سوخت های بسیار خاص راس-. (با توجه به یادداشت جداگانه ، مطالعه دیگری نشان داد که تقریباً کمتر از نیم میلیون نفر به دنبال نکاتی در مورد نحوه لباس پوشیدن مانند راشل گرین از جنیفر آنیستون بودند.)
همچنین در ترکیب ، رنگ پررنگ و پررنگ از رضایت (که 20 برابر بیشتر از هر نمایش دیگری از لیست جستجو کرده است) ، نگاه خلاقانه و منحصر به فرد از RuPaul’s Drag Race (رتبه دوم) و ، تا حدودی از یک خراشنده اصلی (یا دقیق تر ، کفال) ، ببر ببر.
- سرخوشی – 2،018،670 جستجو سالانه
- DraP Race’s RuPaul – 119،520 جستجو سالانه
- دوستان – 99،880 جستجو سالانه
- ببر ببر – 63،570 جستجو سالانه
- Riverdale – 39،250 جستجو سالانه
- داستان ترسناک آمریکایی – 36،870 جستجو سالانه
- پوسته – 35170 جستجو سالانه
- Gossip Girl – 29420 جستجو سالانه
- نهر شیت – 26،860 جستجو سالانه
- چیزهای غریبه – 26،800 جستجو سالانه
یک دکتر پیدا کنید
یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو
Leave a reply