نظرسنجی جدید می گوید “دوستان” هنوز تأثیر عظیمی بر عادت های آرایش ما دارند

در حالی که ما عاشق برخی از اوقات شب پرخوری هستیم دوستان در اینجا دشوار است باور کنیم که دوران جادوگری ، دامن های کوتاه شطرنجی و لباس های لغزنده (گاهی اوقات روی یک پیراهن ، برای چکمه) هنوز هم می تواند در انتخاب مد و زیبایی ما در سال 2021 تأثیرگذار باشد.

اما ، طبق یک مطالعه جدید از Money.co.uk ، در حال حاضر ، راشل ، مونیکا و فیبی برخی از تحقیقات مهم آرایش را ارائه می دهند.

با استفاده از داده های جستجوی گوگل در 12 ماه گذشته ، این تحقیق نشان داد که دوستان شماره 3 را در لیست 10 “برتر نشان می دهد که بر آرایش ما تأثیر می گذارد” قرار دهید ، گوگل با کمتر از 100000 جستجو سالانه برای راه های ایجاد مجدد ظاهر راشل ، می بیند – ما تصور می کنیم که نه مونیکا و فیبی – یکی از سوخت های بسیار خاص راس-. (با توجه به یادداشت جداگانه ، مطالعه دیگری نشان داد که تقریباً کمتر از نیم میلیون نفر به دنبال نکاتی در مورد نحوه لباس پوشیدن مانند راشل گرین از جنیفر آنیستون بودند.)

همچنین در ترکیب ، رنگ پررنگ و پررنگ از رضایت (که 20 برابر بیشتر از هر نمایش دیگری از لیست جستجو کرده است) ، نگاه خلاقانه و منحصر به فرد از RuPaul’s Drag Race (رتبه دوم) و ، تا حدودی از یک خراشنده اصلی (یا دقیق تر ، کفال) ، ببر ببر.

  1. سرخوشی – 2،018،670 جستجو سالانه
  2. DraP Race’s RuPaul – 119،520 جستجو سالانه
  3. دوستان – 99،880 جستجو سالانه
  4. ببر ببر – 63،570 جستجو سالانه
  5. Riverdale – 39،250 جستجو سالانه
  6. داستان ترسناک آمریکایی – 36،870 جستجو سالانه
  7. پوسته – 35170 جستجو سالانه
  8. Gossip Girl – 29420 جستجو سالانه
  9. نهر شیت – 26،860 جستجو سالانه
  10. چیزهای غریبه – 26،800 جستجو سالانه

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>