چرا سلامت روان و ارتباط آبگرم قوی تر از همیشه است؟

آبگرم Naturopathica واقع در خیابان ششم در منهتن هرگز قصد نداشت یک فروشگاه سریع و یک طرفه باشد. پیش از COVID ، ساکنان محله چلسی قبل و بعد از کار به کلاسهای مدیتیشن رایگان رفتند و اولین قرارها جایگزین جدیدی برای پیش فرض “بیا یک نوشیدنی بنوشیم” از طریق کلاسهای اسانس پیدا کردند. چهره ها در مقیاس محبوبیت یکسانی قرار داشتند ، برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که در برنامه همیشه بسته بندی شده جایگاهی را بدست آوردند.

این فصل بهار و تابستان به همان اندازه شلوغ بود که مرکز آبگرم و شفاء شرقی همپتون با تغییر نام تجاری مجدداً برای تجارت راه اندازی کرد-مرکزی که به طور خاص فراتر از زوایای معمولی مراقبت از خود بود ، چیزی که فقط می توان آن را توصیف کرد. زمان های نامعلوم

Devon Lodge ، مدیر اجرایی این شرکت تأکید می کند: “این مکان اصلی آبگرم ما است ، بنابراین برای ما مهم بود که به میراث برند و فضا احترام بگذاریم و در عین حال دیدگاهی تازه در مورد خدمات سلامتی جامع و معنای آن برای مشتریان خود ایجاد کنیم.” فروش و بازاریابی آبگرم. “آبگرم ما ، درمان و طراحی ما مدتی است که تغییر نکرده است ، بنابراین امسال بهترین سال برای انجام این کار بود [the redesign started early 2021 through Memorial Day weekend]. پس از COVID ، نه تنها طراحی و عناصر آبگرم کاملاً تجدید نظر شده و جوان شده است ، بلکه پیشنهادات مشتری ما نیز چنین شده است. “

در حالی که Lodge به سرعت اشاره می کند که فلسفه و هدف مارک تجاری (و همیشه خواهد بود) این است که تا آنجا که ممکن است برای بسیاری از افراد با نیازهای مختلف جلب توجه کند ، اما او می گوید که “پیشنهادات درمانی تجدید شده ، فناوری پیشرفته را با گیاهان با عملکرد بالا ترکیب می کند. و شیوه های قدیمی سلامتی روانی مانند رایحه درمانی ، مدیتیشن و هماهنگی انرژی برای ایجاد یک رویکرد یکپارچه کلی برای رفاه افراد برای پوست ، بدن و به ویژه ذهن ، که شامل تغییر تصمیم گیری برای تمرکز بیشتر بر روانی است. پشتیبانی بهداشتی

او می گوید: “در حالی که ما در مرکز درمانی خود از روانشناسان و روانپزشکان مجاز برخوردار نیستیم – و این نباید جایگزین یکی از آنها شود – درمان های ما برای رسیدگی و ترویج یک رویکرد سلامتی واسطه ای جامع طراحی شده است.” “به عنوان مثال ، ما از استنشاق آروماتراپی برای آرام کردن ذهن هنگام ورود به خدمات استفاده می کنیم و در پایان خدمات از یک واسطه برای مراجعین استفاده می کنیم تا به زمان حال بازگردند-همه اینها بخشی از سفر مراقبت از هر مشتری است.”

به همین منظور ، آبگرم با شرکایی مانند مدیتیشن Vie همکاری می کند تا سفرهای مدیتیشن سفارشی را برای مراجعان ایجاد کند ، و به طور کلی شیوه هایی را برای مشتریانی که از بدن و ذهن مراقبت می کنند ، در داخل و خارج انجام دهد.

لاج می گوید: “ما به ارائه یک سفر درمانی سفارشی برای ارتقاء سلامت روان برای مشتریان خود کمک می کنیم.” “ما همچنین با افتخار از NAMI ، اتحاد ملی بیماری های روانی ، حمایت می کنیم و از سلامت روان در سراسر خدمات آبگرم و از طریق رویدادهای در طول سال حمایت می کنیم. مشتریان می توانند تجربه درمانی متفاوتی را در آبگرم ما داشته باشند که همه جنبه های نیازهای شخصی آنها را پوشش می دهد. ما می بینیم که مدیتیشن می تواند در همه جا اتفاق بیفتد ، می تواند یک کلاس بزرگنمایی باشد ، یک استراحت پنج دقیقه ای از طریق یک برنامه یا ابزاری برای کمک به خواباندن کودکان شما. فقط منطقی است که این روش سلامتی را برای مشتریان خود وارد فضای خود کنیم و از ادغام آن در درمان های شادمان خوشحال می شویم. “

Lodge می گوید: “ما یک مشتری معتقد داریم که دو سوم عمر خود را به روانپزشک مراجعه کرده است.” “همانطور که آنها به ما گفتند:” من هر سه هفته به روانپزشک خود مراجعه می کنم ، یک هفته در میان ماساژ یا صورت می گیرم و هر روز مدیتیشن و دارو می کنم. این برای من مفید است که از زندگی لذت ببرم ، روی کارم تمرکز کنم و همیشه به نیازهای دیگران توجه کنم. ‘ مشتریان ما کنترل “سفرهای تندرستی” خود و معنای آن را برای هر یک از آنها در دست دارند و ما اینجا هستیم تا روشهای جامع را ارائه دهیم که بخشی از سفر کلی آنها برای کمک به افزایش رفاه جسمی و روحی است. “

این عامل سفارشی سازی است که به مهمانان در Malibu Beach Inn نیز دامن زده است تا به آبگرم برگردند و به همین ترتیب ، حتی در هتلی که همیشه آن را نداشته است ، از این گزینه انتظار داشته باشید.

لورا ویلنز ، مدیر فروش و بازاریابی می گوید: “به دنبال COVID ، مسافران به دنبال هتل ها/استراحتگاه هایی بودند که بر تجربیات شخصی سلامتی تمرکز کرده بودند.” “ما خدمات منحصر به فرد CURE Daily Spa ، ایجاد شده توسط پزشک را ارائه می دهیم که تزریق ویتامین B12 و درمان های هیدراته IV در اتاق را ارائه می دهد ، که در طول همه گیری همه گیر محبوبیت زیادی پیدا کرد.”

علاوه بر خدمات CURE موجود ، مسافرخانه – که “آبگرم” واقعی ندارد ، اما همیشه به مهمانان امکان دسترسی به صورت ، ماساژ و آرامش کلی را می دهد – همچنین مشارکت جدیدی با The Mindry ایجاد کرده است. استودیوی مدیتیشن محلی در مالیبو. این سرویس به مهمانان اجازه می دهد بین دو پیشنهاد ، انرژی درمانی و مدیتیشن هدایت شده یا مدیتیشن هدایت شده با عنصر صدا ، هر دو برای ایجاد تعادل و هماهنگی بیشتر ، یکی را انتخاب کنند ، و ثابت شده است که حتی قبل از ورود نیز بسیار محبوب است.

ویلنز می گوید: “ما همچنان می بینیم که مهمانان ما سلامتی خود را در اولویت قرار می دهند.” “و این در حال حاضر شامل سلامت روان و بهزیستی است.”

دکتر پیدا کنید

NewBeauty پیدا کنید “پزشک برتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>