چرا مانیفست پذیرش بدن کتی استورینو کتاب خواندن تابستان است

کتی استورینو تأثیرگذار متوسط ​​شما نیست. علاوه بر او سبک 12ish وبلاگ مد ، مارک زیبایی هوشمند MegaBabe ، پادکست عرق Boob و کمپین محوری #makemysize خود ، او اکنون نویسنده خودیاری را به لیست موفقیت های خود اضافه کرده است.

با کتاب جدیدش گفتگوی بدن: چگونه بدن خود را در آغوش بگیریم و زندگی خود را شروع کنیم ، استورینو عمیق تر از ارتقا مثبت بدن است ، او به موضوع پذیرش بدن می پردازد و در عین حال داستان الهام بخشی خود را در مورد چگونگی رسیدن به آن مکان به اشتراک می گذارد.

موضوعی است که او هر روز با محصولی که ایجاد می کند ، پیام هایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و شیوه الهام بخشیدن به پیروانش زندگی می کند. این فقط مناسب است که اولین کتاب او یک کتاب کار باشد ، شامل داستان ها ، موارد قابل اجرا ، لیست ها و یادداشت هایی که به شما کمک می کند زنجیرهای مربوط به بدن را بشکنید تا زندگی شادتر و کاملتری داشته باشید. این فقط برای زنان از اندازه مشخص نیست ، بلکه برای همه زنان است ، زیرا همانطور که استورینو می گوید: “همه زنان با این کار کنار می آیند ، درست است؟”

من شما را یک تأثیرگذار اندازه بزرگ می دانم ، اما آیا با این اصطلاح مشکلی ندارید؟

“من فقط فکر می کنم که در حال حاضر همان چیزی است که هست. مثل اینکه این اصطلاح منطقی است ، نه. اما فقط این است که ما در حال حاضر هنوز مانند توصیفگر به آن نیاز داریم. من فکر می کنم ، زیرا ما نمی فهمیم که چگونه می توان اندازه جهانی را جهانی تر کرد و از تمرکز کمتری برخوردار است. من می خواهم اندازه واقع گرایانه تری داشته باشم ، اما من به طور خاص با این اصطلاح روبرو نمی شوم زیرا می دانم که اکنون به نوعی به آن احتیاج داریم. ”

شما به دیگران کمک می کنید تا در مورد آغوش گرفتن از بدن و پوشیدن آنچه می خواهند بپوشند بسیار آزادتر باشند. آیا برای کسی که هنوز از نظر ذهنی به آن مکان نرسیده است نکته ای دارید؟

“من فکر می کنم شما واقعاً باید بخواهید آن تغییر را ایجاد کنید یا اگر مسئله ای است که شما را آزار می دهد و بالاخره فقط از بودن روی این غلتک آویز بیمار هستید ، پس فکر می کنم شما باید کار را انجام دهید. و این همان چیزی است که امیدوارم این کتاب آغاز آن باشد ، انجام کار برای انتقال مکالمه ای که با خود دارید در جهت دیگری است. “

وقتی بزرگ می شدید ، آیا کسی وجود داشت که به او نگاه کنید و بتوانید از نظر نحوه دیدن خود یا احساس در بدن با او ارتباط برقرار کنید؟

“نه ، من واقعاً آرزو می کنم وجود داشته باشد. من فکر می کنم به همین دلیل است که این کل ماجرا تازه شروع شده است. به تازگی ، مفهوم پیرامون تنوع بدن به تازگی آغاز شده است ، به طوری كه می گویم بیشتر خانم ها الگویی برای دیدن نداشته اند – مگر اینكه شما الان خیلی جوان باشید زیرا این یك جنبش بسیار اخیر بوده است. با این حال ، اکنون مشخص شده است که مشاهده مدل پذیرش بدن بسیار تأثیرگذار است. “

نکات شما در گفتگوی بدن بسیار مفید هستند ، به خصوص پیام هوشیار در مورد پیام هایی که خود را در معرض آن قرار می دهید. برخی از مواردی که خود شما مجبور بودید آنها را فیلتر کنید چه مواردی بودند

“من قطعاً بیش از یک دوستی به پایان رسیده ام که انجام آن آسان نبود. من مجبور شدم با اعضای خانواده صحبت کنم و بسیار زورگو باشم ، منظورم در ابتدا خنده دار است اما بعداً با زور ، به آنها می گویم که بدن من دیگر موضوع گفتگو نیست و اگر صحبت کردن در مورد آن چیزی بود که آنها تصمیم می گیرند برای ادامه دادن به آن درگیر شوند ، که دیگر قصد بازگشت به خانه را ندارم. به نظر خشن می رسد اما گاهی اوقات شما مجبورید برای شنیدن این مسئله در خط شن و ماسه بکشید تا مردم بدانند زیرا جامعه با شوخی های چاق بسیار خوب است. آنها آخرین مرز هستند ، شما هنوز هم می توانید یک شوخی چربی در تلویزیون انجام دهید ، در اینترنت جوک چربی مشکلی ندارد. بنابراین ، می توانیم بدن افراد را در تمام طول روز مسخره کنیم. من فکر می کنم که این بسیار جالب است زیرا ما بسیار هماهنگ و حساس شده ایم تا دوست داشته باشیم بسیاری از کارهایی که در فرهنگ پاپ انجام می دهیم و می گوییم چقدر افتضاح و آسیب زننده است ، اما برای افراد چاق اینگونه نیست. ”

حتی فیلم ها ، هر فیلم با یک دختر چاق این تحول باورنکردنی را دارد و ناگهان همه او را دوست دارند ، بسیار آسیب زننده است. امیدوارم کار ما با آنها تمام شود.

“من فکر نمی کنم که ما با این کار تمام شده ایم. من فکر نمی کنم ما می دانیم که چگونه یک دختر چاق روی صفحه داشته باشیم بدون اینکه تحولی در او ایجاد شود. ما نمی توانیم کاری کنیم که او شروع به کشتن آن کند ، درست است؟ همه در مورد ادی برایانت صحبت می کنند تیز، اما این نمایش از لحاظ روشی منحصر به فرد است که شما معمولاً هرگز صحنه های جنسی را با شخص بزرگتر به عنوان شخصیت اصلی نمی بینید ، یا فقط همه راه هایی را که تا حدی موانع را شکسته است ، مشاهده می کنید. ”

یک بخش از گفتگوی بدن که برجسته است در مورد سرزنش نکردن مادر خود را برای مشکلات بدن است. این لحظه مانند یک لحظه مهم A-ha احساس می شود زیرا بسیاری از اوقات این افکار منفی در خانه شروع می شوند یا تقویت می شوند. آیا فکر می کنید والدین ما محصول فشارهای اجتماعی خودشان هستند و آنها فقط آن را منتقل می کنند؟ آیا این یک چیز نسلی است؟

“بله ، به نسل آنها آموخته شد كه شما در زندگی چیزی دریافت نمی كنید مگر اینکه به طریقی خاص بنگرید ، و اگر به طریقی خاص نگاه نكنید خارج از چیزهای مورد نظر خود در زندگی زندگی می كنید. بنابراین ، اگر چاق باشید ، شغل نخواهید گرفت ، شوهر نخواهید گرفت ، هیچ یک از این چیزها را نخواهید گرفت ، بنابراین من فکر می کنم که آن پیام ها تازه منتقل شده اند نسل به نسل پایین. به همین دلیل است که می گویم مادران را سرزنش نکنید زیرا آنها این اختراع را نکرده اند ، آنها بخشی از این ساختار هستند که حتی نمی دانند بخشی از آنها هستند بنابراین نمی توانید از آنها برای اجرای کاری عصبانی شوید آنها حتی نمی دانستند که سالم نیست. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به آموزش آنها کمک کنید تا زنان 70 ساله نیز سرانجام از این مسائل رها شوند. ”

آیا در نحوه نزدیک شدن جنرال Z به انواع مختلف بدن در مقایسه با Millennials و Gen Xers تفاوتی می بینید؟

“بله ، من واقعاً تحت تأثیر شیوه ای قرار گرفته ام که ژنرال Z نسبت به پذیرش ذهنیت خود را حفظ می کند. من اینها را مانند TikTokers محبوب می بینم که وارد دنیای من می شوند و من مثل این هستم ، “وای ، خیلی عالی است.” آنها خیلی از مسائل آگاه هستند اما بعضاً من به سمت دیگری می روم و می بینم که همه چیز در واقع دقیقاً یکسان هستند. در حالی که برای برخی تغییر کرده است ، اما فقط برای همه تغییر نکرده است. اما امیدوارم.

بزرگترین غذایی که واقعاً می خواستید به خواننده منتقل کنید چیست؟

“بدن شما مسئله نیست. من فکر می کنم که مردم فکر می کنند چیزی دریافت نمی کنند یا اگر بدنشان تغییر کند زندگی خاصی دارند. مثل اینکه اگر 10 پوند از دست بدهند ، آنها زندگی دوستانه موفقی تر خواهند داشت و یا در کار خود ارتقا پیدا می کنند ، که ممکن است تا حدی درست باشد زیرا هنوز تبعیض زیادی وجود دارد. من فکر می کنم صحبت در مورد این واقعیت نیز مهم است که این کتاب برای زنان با سایز بزرگ یا زنان با اندازه خاصی نیست ، این کتاب برای همه زنان است زیرا همه زنان با این مسئله سر و کار دارند ، درست است؟ “

MegaBabe یک برند زیبایی هوشمند است. توسعه محصول شما چگونه انجام می شود؟ آیا همیشه سعی می کنید خلا a موجود در بازار را پر کنید یا ابتدا به محصول فکر کنید؟

“من فکر می کنم که لزوماً همیشه به دنبال پر کردن خلا نیست ، اما مثل این است ، آیا این مشکلی است که من با آن روبرو هستم؟ چگونه این مشکل در بازار رفع می شود؟ آیا می توانیم آنچه را که در آنجا وجود دارد بهبود بخشیم؟ این معمولاً روند کار است و احتمالاً 80 درصد محصولاتی که تولید می کنیم مواردی را که من داشته ام برطرف می کنند. و بعضاً مواردی مانند Body Puff که ما فقط برای استفاده از پودر راه اندازی کردیم ، من آن را نخواستم ، این یک درخواست مشتری بود. اما باز هم ، این یک نیاز شخصی بود که کسی دارد که در بازار برآورده نمی شود. »

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>