چرا همین حالا صنایع زیبایی به کلاب هاوس در درووز هجوم می آورند

اگر هنوز در کلاب هاوس حضور ندارید ، به مهمانی دیر می روید — مهمانی روزانه زیبایی. داغترین برنامه بارگیری در آیفونهای ما (در حال حاضر فقط آیفون است ، اما کلاب هاوس قول می دهد نسخه ای مناسب با Android را منتشر کند) با کلوپ ها ، اتاق ها و مکالمه هایی که به شما امکان می دهد فوراً چت کرده و با همفکران تعامل داشته باشید بر شب ها و آخر هفته های ما مسلط است کاربران از قضا ، صنعتی که تحت تأثیر هرگونه زیبایی شناسی قرار گرفته است ، بدون آرایش ، در پادکست مانند LinkedIn با برنامه توییتر ملاقات می کند تا درباره هر موضوع زیبایی مد روز در زیر آفتاب بحث کند.

ایندی لی بنیانگذار برند می گوید: “من کاملاً عاشق این پلتفرم هستم.” “این اجازه من را دارد که با خالقان ، بنیانگذاران و رهبران دیگری ملاقات کنم که ممکن است در غیر این صورت آنها را پیدا نکرده باشم. ماهیت زنده پلت فرم محتوای مورد نظر را بسیار پویا نگه می دارد. این امر همچنین بر خواب من تأثیر می گذارد زیرا بسیاری از اتاقهای عالی در شب وجود دارند ، من باید بیدار بمانم! ”

بدون آمادگی

برای گلس آنجلس میزبان مشترک کربی جانسون ، سهولت استفاده از برنامه بسیار جالب است. “من یک پادکست زیبایی را میزبانی می کنم ، بنابراین رسانه های صوتی علاقه من هستند. من متوجه می شوم که ورود به کلاب هاوس بسیار راحتتر از ورود به مواردی مانند Instagram Live است زیرا هیچ فشاری برای جمع شدن و یا حتی اگر شنونده باشید 100 درصد روی مکالمه متمرکز هستید ، وجود ندارد. اگر می خواهید ایمیل ارسال کنید اما می خواهید به مکالمه گوش دهید ، می توانید این کار را انجام دهید. این یک بستر عالی برای رشد در سایر رسانه های اجتماعی نیز بوده است – با میزبانی اتاق ، طرفداران بیشتری را در اینستاگرام و توییتر به دست آورده ام و همچنین ارتباطات خارق العاده ای در صنعت ایجاد کرده ام که اثبات می کنند برای سایر پروژه های من مثمر ثمر است.

نامزدی فوری

لولا گوزمن ، بنیانگذار The Hermes Hippie ، می گوید: “مردم برای برقراری ارتباط مأیوس هستند و از گفتگوی خوب و قدیمی بسیار ناامید هستند.” “عکس های داغ توییتر و زیرنویس های اینستاگرام همه خوب و خوب هستند ، اما توانایی درگیر شدن در یک بحث معنادار بسیار ارزشمند است. آنچه در مورد Clubhouse واقعا هیجان انگیز است ، روشی است که امکان تبادل واقعی در چارچوب یک صفحه سنتی را فراهم می کند. بنابراین ، از نظر فنی ، فرد توانایی س toال کردن از مشاغل تجاری الون ماسک را دارد – اگرچه احتمال آن تبادل خاص خیلی زیاد نیست. “

یان مایکل کرام ، وبلاگ نویس مراقبت از پوست اضافه می کند که این برنامه برای وی جایگزین بسیاری از رویدادهای رو در رو صنعت شده است که در سال گذشته به تعویق افتاده اند. “قبل از همه گیری عادت داشتم به طور منظم در مراسم ها شرکت کنم و با دوستانم بیرون بروم. Clubhouse راهی برای ارتباط با مردم در یک فضای مناسب شبکه فراهم کرده است. من دوست دارم که آن را به عنوان ترکیبی بین یک کنفرانس حرفه ای مخلوط با ظرفیت های شبکه های اجتماعی LinkedIn که شبیه پادکست پخش می شود ، تصور کنم. “

تبادل اطلاعات

بنیانگذاران مارک مانند Josh Rosebrook و Jordan Samuel Pacitti از Jordan Samuel Skin می گویند که قرعه کشی برای آنها تبادل اطلاعات بین مارک ها ، مصرف کنندگان و رسانه ها است. پاچتی می گوید: “این قطعاً گسترش فلسفه تجارت و مراقبت از پوست ما است ، كه توجه آموزش را به خود جلب می كند.”

روزبروک اضافه می کند: “در کلاب هاوس ، من می توانم خودم را با متخصصان صنعت در همه سطوح محاصره کنم.” “به اشتراک گذاری اطلاعات و تبادل افکار هسته اصلی آنچه این برنامه به دست می آورد است. ما به الگوریتم ها مقید نیستیم و صحبت در زمان واقعی با یکدیگر این امکان را به مردم می دهد که بیشتر از آنچه را که هستند نشان دهند ، ارتباط برقرار کنند و واقعاً ایده ها و جامعه پرشور را پیش می برد. “

زیبایی شناس مشهور ، رنه رولو می گوید این راهی جدید برای ادامه دادن تخصص خود به علاقه مندان به مراقبت از پوست است ، اما با دامنه گسترده. “من همان طرز فکری را دارم که هنگام شروع وبلاگم همان کاری را داشتم که هنگام ورود به صفحه ای در کلاب هاوس. چگونه می توانم به بهترین وجه به دیگران خدمت کنم؟ البته ، قرار گرفتن در معرض نام تجاری بسیار خوبی نیز است ، فروش و دنبال کننده ای در پی دارد ، اما من این کار را می کنم زیرا دوست دارم برای دیگران ارزش داشته باشم. ”

اعتبار کلاب ها

جانسون می گوید که او معتقد است محبوبیت اخیر کلاب هاوس نیز به دلیل تغییر اخیر به سمت شفافیت بیشتر است: “ما این تغییر را از خوراک” زیبا “اینستاگرام به افراد مایل به تحصیل و اصالت خام ، به ویژه در حوزه زیبایی دیده ایم. Clubhouse همه چیز در مورد صدا است ، بنابراین اگر شما اطلاعات مفیدی را به اشتراک نمی گذارید ، پیشرفت نمی کنید. شما می توانید نکات تخصصی را به اشتراک بگذارید یا POV خود را در مورد یک رویداد فعلی ارائه دهید ، اما بهتر است آن را جالب کنید

در حالی که ارتباطات ایجاد شده در برنامه می تواند فرصت های بی حد و حصری ایجاد کند ، اما وقتی صحبت از اعتماد اطلاعات می شود ، شیمی دان لوازم آرایشی Ginger King می گوید همیشه منبع را در نظر بگیرید. “این راهی برای ایجاد اقتدار و نمایش آنچه شما می دانید به جهانیان است. من حتی از کلابهاوس مشتری گرفته ام. من به عمد گفتم اقتدار به جای اعتبار ، زیرا سر و صدای زیادی وجود دارد و شما باید به روده خود اعتماد کنید تا به صحبت های کسی گوش دهید. کسی که بلندترین یا بلندترین صحبت را می کند ممکن است فردی نباشد که معتبرترین باشد. “

اتاق هایی برای گشت و گذار

پس از دعوت خود ، برای آرایش آرایش بهترین ها ، به باشگاه هایی مانند Black Beauty Club ، The Skinthusiast ، Beauty & Lifestyle ، Beauty Room ، Cosmetic Lane و Beauty Lounge بپیوندید. روزبروک می گوید: “باشگاه من Beautyhouse نام دارد.” “این در مورد زیبایی و پیری است – ما تعدادی تعدیل کننده باور نکردنی در اتاق داریم که به گفتمان شگفت انگیز کمک می کنند.” کینگ می گوید که اتاق مورد علاقه او در باشگاه های Skinthusiast ، The Beauty Club و BeautyPreneur یافت می شود.

مشتاقانه منتظر است

رون Robinson ، بنیانگذار لوازم آرایشی BeautyStat ، که این برنامه را “رسانه اجتماعی 3.0” می نامد ، در ماه گذشته وقت زیادی را در اتاق های کلابهاوس گذرانده و می تواند پتانسیل رشد طولانی مدت را ببیند. کاربران جدیدی که اخیراً به اپلیکیشن هجوم آورده اند هنوز به زیر و بم ها عادت می کنند ، اما سرانجام وی معتقد است که مردم برای قرار گرفتن در اتاق مناسب هزینه می کنند. وی توضیح می دهد: “مارك های تجاری در حال حاضر به دنبال راه اندازی اتاق های حمایت مالی و رشد جامعه در سیستم عامل هستند.” “در حال حاضر برنامه از درآمد کسب نمی کند ، اما فکر می کنم آنها به زودی از طریق این اتاق های حمایت مالی درآمد کسب کنند. اتاق ها به رویدادهای بلیط تبدیل می شوند. ”

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>