چگونه جیمی کرن لیما ، بنیانگذار لوازم آرایشی فناوری اطلاعات ، زنان را در همه جا دوباره الهام می بخشد

یک صفحه از کتاب جدید جیمی کرن لیما وجود ندارد باور کنید و من آماده ام تا این زن را تا انتهای زمین دنبال کنم. دقیقاً مانند اپرا ، لیما از قابلیت بازپرداختی برخوردار است که باعث می شود شما احساس دیده ، شنیده و درک کنید ، در حالی که تمام داستان شکست ، پیروزی و تاریخچه ایجاد یکی از موفق ترین مارک های زیبایی در تاریخ اخیر را برای شما تعریف می کند. امروز ، پنج سال پس از فروش لوازم آرایشی IT به L’Oréal ، بنیانگذار برند و زیبایی فروش دنده ها را عوض کرده است – نوعی. او به جای الهام بخشیدن به توده ها برای گفتن “خداحافظ بای” به نگرانی های پوستی خود ، ما را الهام می دهد تا از طریق نقش جدید خود به عنوان نویسنده ، و مهمتر از همه ، مربی خودآموزی ، به رویاهای خود سلام کنیم.

NewBeauty: من کتاب شما را می خوانم و بسیار قابل گفتن است. سوالی که دوست دارم درباره اشخاص قابل توجهی بپرسم سندرم جعل کننده است ، به خصوص در این صنعت. شما درباره ایمان به خود و غلبه بر آن ناباوری درونی که بسیاری از ما در خود ریشه دوانده ایم ، می نویسید. من فقط احساس می کنم که این مسئله برای بسیاری از زنان و به ویژه در این صنعت چنین مسئله بزرگی است.
جیمی کرن لیما: بله ، خنده دار است شما می گویید چون هرچه تعداد بیشتری از مردم ملاقات کرده ام که چیزهای بسیار خوبی ساخته اند ، احساس می کنم همه ما یک چیز مشابه داشته ایم. همان احساس ، اعتماد به نفس ، احساس کافی نبودن و “آیا من واجد این شرایط هستم؟” سوال برای من ، یکی از دلایلی که من به مدت یک دهه 100 ساعته کار کردم این است که تا آن زمان ، پس از سه سال رد کردن ، تمام چیزی که می شنیدم هیچ بود. زمانی که سرانجام بله گرفتن را شروع کردیم ، این پس از آن بود که من این فصل را پشت سر گذاشتم و حتی نتوانستم باور کنم که موفقیت خودم اتفاق می افتد. بنابراین ، من فقط سالها خیلی سخت کار کردم تا اینکه توانستم واقعاً یاد بگیرم که به خودم باور داشته باشم. شما می دانید ، تک تک ما شایسته امید و آرزوهای خود هستیم.

توجه: همه شما را به عنوان بنیانگذار لوازم آرایشی IT می شناسند و در این کتاب ، شما می گویید که داستان چیز دیگری دارد و این تجربه افسانه ای نیست که ما در تلویزیون دیده ایم بزرگترین تصور اشتباه مردم درباره شما چیست سفر؟
JKL: فکر می کنم وقتی نام من را گوگل می کنید ، به نظر می رسد این افسانه و بسیاری از مواقعی که می بینید ، “پیشخدمت دنی به یک کارآفرین میلیارد دلاری تبدیل می شود.” من هر روز DM در اینستاگرام از زنانی دریافت می کنم که جملاتی مانند این جمله را می گویند: آیا شما فقط ارتباطات مناسب ، پول زیادی داشتید یا خوش شانس بودید؟ ” فهمیدم که وقتی فقط حلقه برجسته را می بینیم ، چیزی که هر روز در رسانه های اجتماعی بسیاری از مردم می بینیم ، در عقب نشینی ها و رد شدن خود احساس تنهایی می کنیم. کمبود اثبات موفقیت در اطراف ما وجود دارد و این واقعاً باعث شد که داستانم را به اشتراک بگذارم. داستان واقعی من درباره دختری که از باور نکردن به خودش به باور خودش تبدیل می شود. از اعتماد نکردن به خودم گرفته تا اینکه در واقع یاد گرفته ام چگونه شهود خودم را بشنوم و اعتماد به آن برای رفتن در آن سفر. نوشتم باور کنید نه فقط برای گفتن داستان من ، بلکه به این دلیل که در واقع داستان بسیاری از افراد در حال حاضر در آنجا هستند که در آن ماجرا قرار دارند. این سفر شناختن از اعماق درون شما امیدها و آرزوهایی دارد ، اما به هر حال در خود شک دارید. این کتاب واقعاً برای چه کسی و چه چیزی است.

توجه: آیا هنگام نوشتن آن قرنطینه بودید یا قبلاً روی آن کار می کردید؟
JKL: قبل از. هنگامی که L’Oréal در سال 2016 لوازم آرایشی IT را خریداری کرد ، من به آنها قول دادم که سه سال در آن بمانم. سه سال عالی بود. خوشحالم که تجربه دیدن داخل یک شرکت بزرگ را داشتم ، که بسیار متفاوت از شرکتی بود که من در اتاق نشیمن خود شروع کردم و از ابتدا آن را ساختم. ما در واقع اندازه کسب و کار را در دو سال اول دو برابر کردم که من آن را پس از تحصیل اجرا کردم. این یک تجربه خوب بود و در پایان آن بازه زمانی من این نوع عمق را داشتم که می دانستم زمان آن فرا رسیده است که این کار را دنبال کنم. L’Oréal در بیش از 100 کشور تیمی در زمین دارد ، بنابراین بسیار جالب بود که ببینم آنها می توانند چشم انداز من در یک شرکت را ببینند و آن را مقیاس بندی کنند و زندگی خیلی از افراد را خیلی زود لمس کنند. بنابراین ، من فقط این را احساس کردم که می دانستم قرار است این کتاب را بنویسم و ​​می خواهم خودم آن را بنویسم. من پیشنهادهایی برای انجام یک کتاب یا فیلم و استفاده از نویسنده ارواح داشتم ، اما می خواستم یک میلیون درصد اعتبار داشته باشد و می خواهم همه کلمات را خودم بنویسم. بنابراین ، من چهار یا پنج سال صبر کردم و بعد از آن فقط یک سال و نیم پیش این را داشتم. بنابراین ، من به تعهد خود نسبت به L’Oréal عمل کردم و پس از آن دور شدم و به معنای واقعی کلمه خود را در یک اتاق در خانه حبس کردم ، چند بار غذا خورد و بزرگ ، چشمهایم را هق هق کرد و نوشتم 80،000 کلمه. مثل اینکه 95 درصد کتاب داستان هایی است که من قبلاً هرگز به اشتراک نگذاشته ام.

توجه: آیا شما هرگز به راه اندازی یک شرکت آرایشی و بهداشتی باز خواهید گشت؟
JKL: وحشی است ، من به مدت 10 سال در هفته های 100 ساعته کار کردم و فکر می کنم که در حال حاضر ، در یک روش بزرگ ، در حال بهبودی از آن هستم. بنابراین ، من هیچ برنامه ای برای انجام این کار ندارم و صادقانه بگویم ، من حتی نمی توانم تصور کنم که محصولات بهتری از آنچه در حال حاضر با IT وجود دارد ، بسازم. اما همچنین ، شما می دانید که من مغرضانه هستم ، اما ، برای من این حقیقت است. احساس می کنم همه ما هدف و تماس داریم و فکر می کنم می توانیم چندین مورد از آنها را در زندگی خود داشته باشیم. من دو بار یادم می آید که آن لحظه را در جایی که فقط می دانستم داشته ام. ما به تازگی به این دفاتر کاملاً جدید و زیبا نقل مکان کرده بودیم و من یک دفتر گوشه ای داشتم که مشرف به کل افق منهتن بود. و من این لحظه را به یاد می آورم که درست به اطراف دفتری نگاه می کردم که بزرگتر از هر مکانی بود که من تاکنون اجاره کرده ام ، و من در حال جستجو هستم که جهان به من می گوید موفقیت چگونه است ، و من در این لحظه می دانستم که قرار است از همه چیز استفاده کنم من هرگز برای کمک به دیگران برای خدمت به سایر افراد ، به ویژه زنان دیگر و به ویژه زنانی که با اعتماد به نفس ، طرد و عدم کافی روبرو شده اند ، از این طریق استفاده کرده ام.

توجه: چه نکاتی برای کمک به دیگران در باور خود دارند؟
JKL:
خوب شماره یک ، کتاب را بخرید. دو ، من می گویم یک بزرگ برای هر کس این است که ما می شنویم بسیاری از مردم در مورد “پیدا کردن دلیل شما” صحبت می کنند ، درست است؟ بسیاری از افرادی که در حال راه اندازی مشاغل یا جوامع بصورت آنلاین هستند یا حتی هدفی را که در زندگی شخصی خود تعیین می کنند فراموش می کنند که “چرا” واقعاً عمیقی را به آن پیوند دهند. بسیاری از رهبران اندیشه هستند که در این باره صحبت می کنند ، اما در اینجا یک توصیه وجود دارد که به نظر من نوعی آن را به سطح بعدی می رساند. وقتی لوازم آرایشی IT را راه اندازی کردم ، می توانستم بگویم که چرا حل مشکلات پوستی خودم یا کمک به میلیون ها زن است. من می خواستم هر دو کار را انجام دهم ، اما دلیل عمیق تر من این بود که واقعا شرکتی را راه اندازی کردم که محصولی داشت که روی همه مردم کار می کرد و از زنان واقعی با هر مشکل پوستی به عنوان مدل استفاده می کرد. من می خواستم سعی کنم این فرهنگ را به آنچه ایده آل یا تعریف زیبایی در جامعه ما است تغییر دهم. این دلیل واقعی من بود.

نکته دیگری که می توانم بگویم این است که فقط قدرت یادگیری نحوه کاهش صدا است. میزان صدا را به دلیل تردید نسبت به خودتان ، در مورد چیزهایی که دیگران می گویند – اعم از توصیه های تخصصی ، رد یا هر چیز دیگری – کم کنید. من فکر می کنم یادگیری نحوه تنظیم شدن در روده و گفتن “آیا این توصیه برای من مناسب است” یا “آیا این طرد شدن برای من ارزشمند بود” بسیار مهم است. صحبت های منتقد درونی را ساکت کنید ، در روده خود تنظیم شده و صدا را در شهود خود افزایش دهید.

توجه: اکنون 40 ساله هستید. آیا در این سن چیزی در مورد خود و پوست خود پیدا کرده اید که شما را متعجب کند؟ حالا که قبلاً نمی کردی حالا چه می کنی؟
JKL:
من خیلی خسته کننده خواهم شد ، اما در واقع می خوابم و آب می خورم ، که بزرگترین چیز است. من 10 سال بدون خواب رفتم و فکر می کنم این خیلی بزرگ است. من واقعاً دوست دارم ببینم چه چیزهای جدیدی وجود دارد ، چه چیزهایی پرتاب می شوند و چه چیزهای نوآورانه ای هستند ، اما پوست فوق العاده حساسی دارم ، بنابراین همیشه به چیزهایی که برای من مفید است برمی گردم. البته ، من اعتماد به نفس در یک کرم را دوست دارم ، اما من فقط از روغن اسکوالن 100٪ و مواردی که کمی طبیعی تر هستند استفاده کرده ام و بزرگترین تغییر خود را از نظر مو و پوست ، فقط از طریق مکمل ها و آنچه را که من مورسو می خورم بیش از هر کاری که در گذشته متفاوت انجام می دادم. من همچنین واقعاً درگیر نور درمانی قرمز بوده ام. جایی است که می توانید به آنجا بروید و یک تخت چراغ قرمز درمانی انجام دهید. هر وقت وقت داشته باشم ، که تقریباً هرگز نیست ، کاری است که دوست دارم انجام دهم.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>