کلگیت با راه اندازی “زیبایی دهان” خود در Ulta ، گروه بهداشت دندان را دوباره اختراع کرد

چگونه می توان یک طبقه نسبتاً استاندارد را دوباره تصور کرد ، چرخشی محکم برای مراقبت از خود به آن بخشید و آیا همه اینها در زمان COVID در کمتر از یک سال اتفاق افتاده است؟ تیم خارق العاده در Colgate جواب دارد – و این به شکل چیزی شبیه به هر چیزی است که مارک 200 ساله به علاوه قدیمی ارائه داده است.

همانطور که Dana D. Medema ، مدیر کل ، معاون مراقبت از دهان و دندان ، آمریکای شمالی در Colgate به یاد می آورد ، او یک بار شنید که یک مصرف کننده مسواک زدن دندان ها را برابر “انجام مالیات های خود” می داند ، که منجر به لحظه کمی لامپ می شود.

وی درباره کالای جدید شرکت تولیدی توسط کالگیت ، اولین خط تولید زیبایی دهان در نوع خود می گوید: “ما می خواستیم دسته لبخندها را دوباره تصور کنیم و کمی آنها را متزلزل کنیم ،” یک مراسم “منتظر رسیدن به آن” و کمتر کار “شما باید این کار را انجام دهید” – که منحصراً در Ulta امروز راه اندازی می شود.

CO با نگاهی کاملاً ارزشمند به عنوان “غرق شدن” ، یک جامعه محور (یک نسخه کوتاه از کلگیت ، با لبخندی کناری به عنوان آرم که بیشتر به تم سفید و قرمز نقره ای متمایل است تا رنگ سنتی سفید قرمز و آبی طرح) به طور قاطع با در نظر گرفتن ژنرال Z ، و همچنین فراگیر بودن ایجاد می شود. مجموعه ای از هفت محصول در این مجموعه وجود دارد که شامل خمیردندان با سوخت آنزیم ، مسواک ، دهان شویه ، سفید کننده دندان و زبانه های خمیردندان در حال حرکت است که همگی برای ارائه لبخند روشن با قیمت های مختلف طراحی شده اند. گرچه ممکن است خط به سمت یک مشتری جوان سوق پیدا کند ، اما کولگیت همچنین می داند که توسط کسی که به دنبال یک لحظه مراقبت از خود و کشف است ، از آن استقبال می کند.

Medema می افزاید: “این محصولات بر اساس مواد و علم ساخته شده اند ، اما با این وجود تجربه” لذت “شما را هنگام باز كردن یك محصول زیبایی جدید به شما می دهد.” “این واقعا یک لبخند زیبایی معمول است.”

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو








Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>