10 روش تایید شده توسط دندانپزشک برای مراقبت از لبخند در خانه

سرانجام بیماران دوباره شروع به مراجعه به مطب پزشکان خود می کنند و این شامل دندانپزشک نیز می شود. حسام آلموناژد ، دندانپزشک زیبایی نیویورک ، DDS می گوید: “انتظار داشته باشید اقدامات اضافی ، از فیلترهای اضافی هوا ، وسایل محافظتی شخصی بیشتر ، تا بررسی درجه حرارت بیمار برای ایمن نگه داشتن همه افراد”.

اگر نمی توانید خود را به مطب دندانپزشکی خود برسانید ، یا فقط کمی بیشتر برای احساس راحتی در نشستن به صندلی نیاز دارید ، در اینجا هشت روش مورد تأیید دندانپزشک برای حفظ سلامتی و ظاهر لبخند در خانه آورده شده است.

رژیم خود را تغییر دهید

Chevy Chase ، دندانپزشک زیبایی MD ، كلاودیا سی كوتكا ، DDS برای روشن كردن لبخند شما می گوید كه رژیم خود را برای هفت روز تغییر دهید. “برای دیدن تفاوت به میوه و سبزیجات تغییر دهید. چای ، قهوه و برخی ادویه ها متأسفانه خواهان برخورد خلاقانه تری برای مبارزه هستند ، اما حتی در خانه نیز غیرقابل تحقق است. وی همچنین اضافه می کند که مصرف یک جرعه آب پس از هر لقمه یا جرعه “علاوه بر جذب مطلوب تغذیه ای و روند متابولیکی سالم ،” برای خنثی سازی بهینه در زمان واقعی ضروری است. ”

کوروش مداحی ، دندانپزشک زیبایی بورلی هیلز ، DDS با اظهارات دکتر کوتکا موافق است ، اما وی همچنین چند نکته را رد می کند: “از نوشیدن مایع لکه دار از یک لیوان باز خودداری کنید – یک فنجان که درپوش آن قرار دارد به محدود کردن لک شدن دندان کمک می کند ” وی همچنین از خوردن بادام کامل و بادام هندی هشدار می دهد زیرا باعث ترک دندان شما می شود. “در عوض ، بادام هندی بوداده و برش خورده بادام بهترین خواهد بود.”

میکس کنید

نیویورک می گوید: “طی 30 سال گذشته ، من شستشو با یک سوم آب ، یک سوم لیسترین و یک سوم پراکسید هیدروژن را ترویج کرده ام – تمام کاری که شما می کنید این است که هر سه را در یک فنجان پاشیده و به مدت 15 ثانیه غرق شوید.” دندانپزشک زیبایی جیسون کسارسکی ، DDS. “بیمارانی که از این توصیه ها پیروی کرده اند ، بافت لثه و نفس بهتری دارند.”

به اصول پایبند باشید

دکتر آلموناژد خاطرنشان می کند: “از آنجا که همه ما تحت استرس بیشتری قرار داریم و در خانه با دسترسی بیشتری به غذاهای راحت ، عقب ماندن از عادت های بهداشت دهان و دندان بسیار آسان است.” با این حال ، اصول مراقبت از لبخند تغییر نکرده است و پایبندی به آنها مهمتر از هر زمان دیگری است. دکتر الموناژد می گوید: “عادت های روزمره خود را با مسواک زدن خوب و استفاده از نخ دندان حفظ کنید” و اضافه کرد که دقیق ترین برس شما باید قبل از خواب باشد.

سریعا عمل کنید

Rockville ، دکتر دندانپزشک زیبایی جو کراویتس ، DDS اهمیت قانون “7 دقیقه پنجره” را برای همه بیماران القا می کند ، خاطرنشان می کند که “دلیل شماره یک شکست دندان ، دندان ، لثه و استخوان” درک آن نیست اهمیت. “خوردن و نوشیدن برای تأمین تغذیه مناسب برای زنده ماندن ضروری است و اسیدهایی در غذا و نوشیدنی وجود دارد که برای هضم غذا لازم است. با این حال ، وجود اسیدها در دهان شما ناسالم است. ” به همین ترتیب ، دکتر کراویتز توضیح می دهد که مسواک زدن ، نخ دندان کشیدن ، استفاده از دهان شویه و شستشو با آب باید در طی هفت دقیقه از خوردن یا نوشیدن برای حفظ سلامت دهان و دندان انجام شود.

از لکه دار شدن مواد غذایی خودداری کنید

مرجان میرانی ، دندانپزشک زیبایی بورلی هیلز ، DDS می گوید لبخند ما ممکن است به دلیل لکه های خاکستری یا زرد که ممکن است به دلیل افزایش سن یا معمولاً مصرف برخی از غذاهای رایج باشد ، درخشندگی خود را از دست بدهد. دکتر میرانی می افزاید: “مواد غذایی و نوشیدنی هایی که باید به آن توجه داشته باشیم شامل شراب ، چای ، نوشابه های تیره ، آب میوه های سبز ، بلوبری ، توت سیاه ، زردچوبه است – اساساً هر غذایی که بتواند یک تی شرت نخی سفید را لکه دار کند ، می تواند دندان ها را لک کند.

شستشو ، تکرار

دکتر آلموناژد می گوید: “یک نکته کوچک برای کمک به حفظ ساختار دندان این است که همیشه با آب بشویید.” این امر باعث بالا رفتن PH محیط دهان می شود که در نتیجه باعث ترمیم مجدد دندان می شود. دکتر آلموناژد می گوید: “شستشو با آب حدود 30 دقیقه پس از خوردن وعده های غذایی و نوشیدن نوشیدنی های اسیدی می تواند هرگونه محیط اسیدی احتمالی دهان را خنثی کرده و pH را خنثی کند تا ساختار دندان و مینای دندان سالم باقی بماند.” دکتر میرانی موافق است و خاطرنشان می کند که شستشو با آب پس از نوشیدن نوشیدنی های رنگی به جلوگیری از لکه های سطح نیز کمک می کند.

برس ، سپس دوباره مسواک بزنید

جدا از اجتناب از غذاها و نوشیدنی های فوق الذکر ، دکتر میرانی توصیه می کند بلافاصله بعد از هر وعده غذایی یا میان وعده مسواک بزنید تا دندان ها از لک پاک نشوند. وی افزود: “من مسواكهای برقی را توصیه می كنم زیرا از بین بردن لكه های پلاك و سطح دندانها از مسواك دستی برتر هستند.”

دکتر میرانی توصیه می کند: “برای امتیازات اضافی ،” هر چند روز یک بار از مخلوط جوش شیرین و آب برای مسواک زدن دندان های خود استفاده کنید تا عادی بهداشت دهان و دندان شما را تکمیل کند. ” “شما باید طی چند هفته تغییر محسوسی را ببینید.”

به پراکسید هیدروژن اعتماد کنید

دکتر Almunajed به همه بیماران خود توصیه می کند که به عنوان اولین مرحله در رژیم بهداشت دهان خود (قبل از مسواک زدن و استفاده از نخ دندان) با پراکسید هیدروژن شستشو دهند ، “زیرا این امر باعث از بین رفتن هرگونه عفونت احتمالی ویروس COVID-19 خواهد شد.” “در مطب های دندانپزشکی ما بیماران خود را قبل از هرگونه درمان با پراکسید هیدروژن شستشو می دهیم.

اگر نتوانید پراکسید هیدروژن پیدا کنید ، دکتر آلمونجد می گوید: دهانشویه کولگیت پراکسیل (7 دلار) گزینه بسیار خوبی است و وی همچنین به بیماران توصیه می کند. علاوه بر دفع عفونت های ویروسی ، شستشوی معمول با پراکسید هیدروژن همچنین باعث سفید شدن دندان ها می شود.

در سفید کردن با کیفیت در خانه سرمایه گذاری کنید

در حالی که گزینه های سفیدکننده لبخند متنوعی در هر داروخانه وجود دارد ، دکتر میرانی گفت که به دنبال یک کیت سفید کننده باشید که حاوی ماده تشکیل دهنده کاربامید پراکسید باشد. وی می افزاید: “این می تواند لکه های عمقی و سطحی را از بین ببرد و در واقع رنگ طبیعی دندان شما را تغییر می دهد.” “این کیت دارای سینی و ژل است که باید هر روز به مدت یک هفته یا بیشتر استفاده شود.”

با دندانپزشک خود تماس بگیرید

با توجه به اینکه اکنون اکثر مطب های دندانپزشکی باز هستند ، دکتر آلمونجد پیشنهاد می کند با هر گونه سوال ممکن است با دندانپزشک خود تماس بگیرید ، خصوصاً اکنون که از قرنطینه طولانی خارج شده ایم. “اکنون زمان مناسبی است که باید برای معاینه به دندانپزشک مراجعه کنید – نه تنها برای حفظ سلامت دهان و دندان ، بلکه احتمالاً ابتلا به هر بیماری احتمالی. دندانپزشک در کنار شماست و شما باید از انجام اقدامات احتیاطی بیشتر برای اقدامات ایمنی خود احساس راحتی کنید. همه ما در این بیماری همه گیر دائماً با عادی جدید سازگار می شویم و به روز هستیم. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>