11 بنیانگذار برند آنچه را که انحصار از آنها معنی می کند به اشتراک می گذارند

توجه داشته باشید از دست اندرکاران صنعت در جهت تأمین نیازهای مصرف کنندگان قبلاً کمتر از نماینده ، گام برداشته اند. در اینجا آنها آنچه را که به آنها الهام می گیرد و معنادار بودن برای آنها چیست ، به اشتراک می گذارند.

“ما یک شکاف در بازار برای مراقبت از موهای تمیز ، فرهنگی و آگاهانه دیدیم ، و هیچ کس در زیبایی های اصلی سنت های موی آیورودا را به روشی مدرن به ارمغان نمی آورد.” – آکاش و نیکیتا مهتا ، بنیانگذاران Fable & Mane

“مارک ما لنزهای زیبایی را برای کمک به پیشبرد روایت زیبایی جهانی به این گروه کم نمایان متمرکز می کند. شروع با محصولی که به مشتری امکان می دهد خود را در آینه ببیند مهم بود. ما در هنر تحول نیستیم بلکه در هنر تقویت هستیم. من می دانم که برای دختران کوچک قهوه ای دیدن و قدردانی از شخصیت واقعی خود چقدر مهم است. بزرگ شدن ، این کمبود بود! “– Diarrha N’Daye ، بنیانگذار و مدیرعامل Ami Colé

“من برای ایجاد مکالمات پیرامون هویت و فرهنگ ، Live Tented را به عنوان یک صفحه جامعه در اینستاگرام شروع کردم. یک سال بعد ، Huestick را بر اساس بازخورد منبع جمعیت راه اندازی کردیم. آنها به ما گفتند که آرایش ساده ، شخصی و کاربردی می خواهند. آنها محصولی را می خواستند که نگرانی های واقعی زیبایی را در زندگی آنها برطرف کند – بزرگترین آن حلقه های تیره است. “– دیپیکا موتیالا ، بنیانگذار Live Tented

“هنگامی که ما کمپین SKINCLUSION خود را آغاز کردیم ، ما بر گفتگو در مورد رنگ پوست با انواع پوست Fitzpatrick متمرکز شدیم. آنچه ما تجربه کردیم واکنش بسیار مثبت بسیاری از افراد دیگر است که احساس نمی کنند در صنعت زیبایی حضور دارند – گریس استروبل یکی از آنها است. ما از افراد مبتلا به ویتیلیگو و آلوپسی ، از افراد قطع شده از بدن قطع شده و از مادربزرگ هایی که از ما قدردانی می کنند با استفاده از صدای خود برای تمدید اعتماد به نفس نوه خود شنیده ایم. شما خواهید دید که ما در ادامه با سفیران بیشتری با داستان هایی مانند Grace همکاری می کنیم و زندگی می کنیم پیام ما برای جشن زیبایی در همه تفاوت های ما. “– جیمه قلعه ، رئیس اوباگی و عضو مدیرعامل اقدام برای تنوع و فراگیری

“با درک اینکه اقوام مختلف ، از جمله من ، نیازهای مختلفی برای مراقبت از پوست دارند ، ما پنج لایه برداری شیمیایی مختلف ایجاد کردیم که به طور متفاوتی بر روی پوست تأثیر می گذارد. از نظر بالینی ، ما می دانیم که رنگین پوستان شیوع زخم و رنگدانه بیشتری دارند و همچنین می توانیم با خیال راحت نگرانی ها را برطرف کنیم. در حالی که همه برای همه انواع فیتزپاتریک و برای همه سنین ایمن هستند ، هر یک از پنج لایه برداری ما نیازهای مختلفی را برطرف می کند ، مانند بیماران جوان 20 سال به بالا ، بیماران بالای 40 سال ، بیماران از نژاد آسیایی به دلیل افزایش خطر hyperpigmentation ، بیماران تبار اسپانیایی به دلیل به افزایش تولید سبوم و بیماران با تبار آمریکایی آفریقایی تبار به دلیل افزایش بیش از حد رنگ آمیزی بعد از التهاب. “-ماریا خلیل اوتو ، مدیر عامل موسسه Vitality

“بسیاری از محصولات ما به دلیل مشکلی که شخصاً با آن روبرو شده ام ، مانند نجات ران یا Bust Dust. ابتدا نگاه می کنم تا ببینم چگونه این مشکل در بازار حل می شود – آیا راهی برای بهبود آنچه در آنجا وجود دارد وجود دارد؟ آیا حتی وجود دارد یا خلا is وجود دارد؟ حدود 80 درصد محصولاتی که تولید می کنیم به موضوعاتی می پردازند که من هنوز پاسخ آنها را پیدا نکردم. “-کیتی استورینو ، بنیانگذار MegaBabe

“برای LYS Beauty ، شمول و تنوع غیرقابل بحث است. ماموریت ما این است که زیبایی پاک را به طور گسترده در دسترس قرار دهیم ، و این شامل ترکیب فرمول ، نمایندگی بازاریابی و قیمت مناسب است. خواه من یک کمپین ترتیب دهم ، هم کار با یک آزمایشگاه برای نهایی کردن فرمول یا ایده پردازی یک عکسبرداری ، ضروری است که مصرف کننده چند فرهنگی امروز با هر مرحله در نظر گرفته شود. محصولات ما به گونه ای ساخته شده اند که تمام رنگ ها ، انواع و بافت های پوست را تکمیل می کنند ، ضمن اینکه سلامت پوست را با مواد مغذی در اولویت قرار می دهند. “-تیشا تامسپون ، بنیانگذار LYS Beauty

“خلا“ محصولاتی وجود دارد که داستان اصلی ترکیبات آیورودا را به اشتراک می گذارند و نوری را بر فرهنگ باورنکردنی که از آن ناشی شده اند می تابانند. هنگام گفتن و به اشتراک گذاشتن یک داستان مبتنی بر فرهنگ ، همیشه چالش هایی وجود دارد. شما به عنوان خالق می خواهید اطمینان حاصل کنید که سنت ها و تاریخ را رعایت می کنید و این کار نیاز به نیت زیادی دارد. “-میشل راناوات ، بنیانگذار RANAVAT

“هنگام ساخت خط تولید ما ، آنقدر مهم بود که فرمول بندی ها ، تصاویر و پیام ها در اطراف زنان رنگین پوست بود – از نیازهای منحصر به فرد پوست او تا چشم اندازهای فرهنگی او. ما پیشگام روشی به نام Smart Melanin Beauty هستیم که ترکیبی از مواد مورد حمایت علمی و گیاهان میراثی است تا به طور موثر و به آرامی از رنگ پوست مراقبت کند. در داخل صنعت زیبایی ، زنان رنگین پوست همیشه مورد پسند بوده اند. در حقیقت ، هنگامی که ما فرمولاسیون محصولات خود را شروع کردیم ، از اینكه كسی واقعاً فرمول ها و مواد اولیه را روی پوست رنگ آزمایش نمی كند ، شوكه شدیم. ما می خواهیم در آن جبهه پیشگام باشیم. “– ماری کوادیو آموزه و آلیس لین گلاور ، بنیانگذاران EADEM

“ما راهی برای تثبیت ویتامین C خالص در یک سرم زیبا یافتیم که از اولین قطره تا آخرین آن خالص و قوی باقی بماند ، و همچنین اطمینان حاصل کردیم که آزمایش بالینی مستقل را انجام می دهیم تا تأیید کنیم که این محصول نتایج را برای همه رنگها و رنگ های پوست ارائه می دهد. ”-رون رابینسون ، بنیانگذار BeautyStat

“من معتقدم که ما نه تنها با آوردن محصولات از کره ، بلکه فرهنگ پشت سر آنها نیز در ایجاد دامنه و تنوع سهیم بوده ایم. ما می خواهیم نوآوری و تجربه های سرگرم کننده در بین مردم را داشته باشیم ، اما هنوز هم می توانیم از همه استقبال کنیم. جدیدترین مارک تجاری ما ، OTZI ، کاملاً گنجانده شده است: برای همه افراد ، همه جنسیت ها ، در هر سنی و انواع پوست. “دینو ها ، بنیانگذار Memebox

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>