3 راه آسان برای خرید زیبایی پایدار

به گفته اولیویه زیمر ، بنیانگذار پلت فرم ردیابی روند Spate ، آنچه به نظر می رسد علاقه اخیر به پایداری است چیز جدیدی نیست. “از 2018 تا امروز ، می بینید که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است [search for sustainability]، و بیش از 700 هزار جستجو در ماه داریم. از سال 2018 شاهد افزایش خطی پایداری هستیم. ”

بنابراین ، وقتی صحبت از زیبایی های مدرن امروزی ما می شود ، به دنبال چه چیزی هستیم؟ وی اضافه می کند: “چهار اصطلاح مهم دیگر با رشد مثبت سال به سال مشاهده کرده ایم:” قابل استفاده مجدد “،” قابل شارژ مجدد “،” بدون آب “و” سازگار با محیط زیست “. بنابراین ، در قفسه های فروشگاه و سبد خرید آنلاین ما چه شکلی است؟ در اینجا ، ما چند روش اصلی برای خرید با دوام بیشتر و اینکه چند مارک تجاری این فرآیند را برای مصرف کنندگان آگاه یکپارچه می کنند ، بیان می کنیم.

به دنبال محصولات قابل شارژ ، قابل بازیافت و قابل کمپوست باشید

در سال 2018 ، هفته زباله صفر گزارش داد که صنعت زیبایی سالانه 142 میلیارد قطعه بسته بندی تولید می کند. در پایان بسیاری از محصولات در محل دفن زباله قرار می گیرند و تجزیه آنها سالها طول می کشد. به منظور پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده و در عین حال کاهش اثر کربن ، بسیاری از مارک ها مدل قابل شارژ و قابل استفاده مجدد را در پیش گرفته اند. جکی گیلبرت بائر ، رئیس تولید محصول ، توضیح می دهد: “با استفاده از مدل مو ، محصولات تمیز کننده و یک ظاهر طراحی شده ، کارهای روزمره افراد را از 5 تا 6 مورد به دو مورد دیگر کاهش داده است.”

“این بدان معناست که ، بدیهی است ، انحراف بسیار کمتری داشته باشد. وقتی کسی روال عادی را دوست دارد ، منطقی است که انجام دهد این است که به او ظرفی بدهیم تا بتواند در خانه اش با بزرگترین شارژ مجدد ممکن نگه دارد تا بتواند هر وقت بخواهد در راحتی سرویس بهداشتی اش دوباره پر شود. دوباره پر کردن بزرگتر به این معنی است که ما یک بار آن را ارسال می کنیم. این بدان معناست که افراد به طور بالقوه فقط هر سه ماه یا گاهی اوقات شش ماه چیزی را بیرون می اندازند. و این کاهش چشمگیری است. “

برای مارک لوکس Kjaer Weis ، رویکرد پایداری 360 درجه است ، از محصولات ، بسته بندی و مواد حمل و نقل ، همه قابل بازیافت ، قابل قابل شستشو و قابل شارژ هستند ، از مواد دارای گواهینامه FSC تهیه می شوند و با جوهر بر پایه آب چاپ می شوند.

در صورت امکان از بسته بندی پلاستیک خودداری کنید

تخمین زده می شود که بیش از 70 درصد زباله های پلاستیکی در محل های دفن زباله یا در اقیانوس خالی شود که تجزیه آن بیش از 400 سال طول می کشد. “این ایده که پلاستیک به معنای واقعی کلمه یک بار در اقیانوس یا در زمین یا محل دفن زباله از بین می رود خوب است ، اما در واقع امکان پذیر نیست. هیچ چیز کاملاً از بین نمی رود. ممکن است چیزی حل شود یا بخار شود ، کمپوست شود یا تخریب شود ، اما وجود آن متوقف نمی شود. ”

از طرف خود ، مارک هایی مانند Farmacy Beauty با تصمیم گیری مسئولانه در زمینه بسته بندی پیشتاز هستند. مارک ویدر از Farmacy می گوید: “ماموریت ما هدایت انقلاب برای شکستن اعتیاد زیبایی به پلاستیک است.” “من می دانم که این سخنان بزرگی است ، اما این چیزی است که ما بر آن تمرکز می کنیم. برای ما ، این مستقیماً در کاهش پلاستیک است زیرا احساس می کنیم آنجا مکانی است که می توانیم بیشترین تفاوت را ایجاد کنیم. ما محصولات خود را در یک کارتن کاملاً پایدار و قابل بازیافت ساخته شده از کاغذ عرضه می کنیم و آنها هیچ بسته بندی ثانویه ندارند. بنابراین در حال حاضر ، ما از ابتدا ضایعات را کاهش می دهیم. کاغذ 100 درصد قابل تجدید است ، بنابراین ما سعی داریم به جای استفاده از نفت ، کاری را انجام دهیم که با تجدید منابع ، پایان زندگی را کاهش دهد. مقاله یک منبع تجدید پذیر است. به همین دلیل آن را انتخاب کردیم. ”

بیاموزید که چگونه مواد لازم به دست می آیند

ما در مورد مواد “تمیز” چیزهای زیادی می شنویم ، اما چگونگی تهیه مواد از جنبه های مهم تأثیر مثبت بر روی زمین است ، نه فقط خود ما. هیلاری پیترسون از True Botanicals توضیح می دهد: “ما باید به مواد تشکیل دهنده ، زیرمواد ، آنچه در آن مواد وجود دارد و نحوه پرورش آنها بررسی کنیم.” وی گفت: “من فکر می کنم بسیاری از مردم از این که منابع ما چه تأثیری بر سلامتی کشاورزان دارد که ممکن است با موادی مانند گلیفوزات کار کنند ، آگاهی ندارند. اگر به بیماری های عصبی و سرطان های شایع در بین کشاورزان نگاه می کنید ، به آن سموم موجود در مواد تشکیل دهنده ما نگاه کنید. و ما همچنین باید بررسی کنیم که چگونه بر تغییرات آب و هوا تأثیر می گذارد. ”

رز ماری سوئیفت ، بنیانگذار RMS Beauty ، می گوید با وجود تمام اطلاعات غلط در مورد مواد تمیز زیبایی ، او اصطلاحی متفاوت ترجیح می دهد که نشان دهنده انتخاب های او برای فرمول های کلاسیک فرقه خود باشد: “در واقع دوست دارم خودم را سبز بنامم ، فقط به این دلیل که احساس می کنم من واقعاً از سیستم ارزشی خود با نگه داشتن آن تا حد ممکن خام ، تا حد ممکن ارگانیک و تمیز پیروی کرده ام. ”

بنیانگذار Glow Recipe سارا لی می گوید که جستجوی برچسب “تمیز” به تنهایی به شما نمی گوید که مارک یا محصول تا چه اندازه پایدار است. شما باید بیشتر عمیق شوید و کمی بیشتر تحقیق کنید. “تمیز فقط از لیست مواد تشکیل دهنده فراتر است. این رویکرد برای تمیز کردن زیبایی به طور کلی ، رویکرد به نحوه خرید مردم و نحوه آموزش ما به عنوان یک برند است. ” “ما می خواهیم به این فکر کنیم که چگونه می توانیم آن را در هر جنبه از توسعه محصول تحت تأثیر قرار دهیم. ممکن است این منبع تأمین یا تأثیر آن بر روی پوست و زمین ما باشد. ما می خواهیم از چگونگی تأثیرگذاری بر یک جامعه آگاه باشیم. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>