8 نکته برای افزایش تمرکز و بهره وری امروز

تحقیقات جدید نشان می دهد که زنان ساعات بیشتری را به صورت مجازی وارد سیستم می کنند ، اما استراحت کمتری انجام می دهند و عوامل حواس پرتی در بالاترین حد خود قرار دارند. در اینجا ، نکات تخصصی برای مدیریت کارهای نصب بدون اینکه ذهن ما را به بیراهه ببرد.

حالت صبح

Nootropics یا داروهای هوشمند ، مکمل هایی هستند که گفته می شود عملکرد شناختی مانند حافظه ، خلاقیت یا انگیزه را بهبود می بخشند. “دکتر شری اوت ، پزشک جامع سلامت توضیح می دهد. میزبان DJ ، Socialite و پادکست پاریس هیلتون می گوید که او یک مکمل گیاهی ساخته شده از L-theanine ، ریشه سنبل الطیب و گل گاوزبان را برای هوشیاری می گیرد: “یک صبح ضروری برای من R3SET CALM است (18 دلار) بنابراین من می توانم در طول روز تمرکز داشته باشم . من دو تا می گیرم و بیشتر تمرکز دارم و استرس کمتری دارم. احساس قدرت می کنم زیرا در حال انجام کارهای خوبی برای ذهن و بدن خود هستم. “

اهداف هوشمند

سانام حافظ ، پزشک متخصص مغز و اعصاب نیویورک ، توصیه می کند: “یک لیست کارهای روزانه با اولویت های بالا قرار دهید.” “اطمینان حاصل کنید که هنگام عبور از لیست ، خود را بیش از حد گرسنه یا خسته نکنید ، زیرا هر دو می توانند مانع تمرکز شوند. فضای کار خود را از شلوغی و حواس پرتی پاک کنید. سرانجام ، یک هدف هوشمند – هدف مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و به موقع تعیین کنید. بدون توجه به قضاوت ، توجه خود را به فکر و احساسات خود معطوف کنید. در پایان روز ، پیروزی های خود را جشن بگیرید. ایده این است که در زمان حال باقی بمانیم و گذشته را مرتب نکنیم و آینده را پیش بینی نکنیم. “

درخواست تجدید نظر

برای تریسی اوتسوکا ، میزبان پادکست ADHD برای زنان الاغ هوشمند ، فناوری مدرن رمز موفقیت است. “بهترین قطعه فنی که تاکنون استفاده کردم تا به من کمک کند تا منظم و متمرکز بمان ساعت اپل من است ، اما مفیدترین برنامه باید برنامه Bear باشد. هرگز به خاطر نمی آورم كه كجا پرونده را ثبت كرده ام و جستجوی چیزی می تواند وقت زیادی از من بگیرد. با Bear ، من می توانم همه چیز را از رنگ های رنگی که پنج سال پیش در اتاق پسرم استفاده کردم ، به ایده های پادکست ، دستور العمل ها ، عکس ها و ایمیل ها – تمام زندگی خود ذخیره کنم. وقتی به چیزی احتیاج دارید ، فقط چند کلمه تایپ می کنید و برنامه را جستجو می کند تا در لحظه آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. “

مومیایی مغز

مطابق نظر پزشک کل نگر هوپ گیلرمن ، چگونگی برنامه ریزی آروماتراپی به همان اندازه برنامه ریزی برای مصرف روزانه کافئین برای عملکرد مغز مهم است. ”صبح ، روغنهای اساسی روز را استنشاق کنید. من نعناع فلفلی را توصیه می کنیم که اغلب آن را با خمیر دندان و بیدار شدن از خواب ارتباط می دهیم. برای ناهار ، روغن مرکبات احیا کننده هستند. مانند افزودن لیمو به آب ، روغن ضروری لیمو باعث شادابی ما می شود. یک روغن تفکر مانند اکالیپتوس نیز می تواند به مه مغز کمک کند. در پایان روز ، برای از بین بردن استرس و تقویت خواب به اسطوخودوس بروید. “

حزب بلاک

تعیین مرزها شماره یک است ، “بنیانگذار Chillhouse ، Cyndi Rameriz-Fulton ، می گوید. وی افزود: “من باید ساعتهای طولانی یا حتی روزهایی را برای انجام كارهای كوچك تر ، در مقابل كارهای روزانه ورودی كه در نهایت وقتم را می خورم ، اختصاص دهم. بزرگترین استراتژی من برای انجام این نوع کارها این است که روزهای کامل بدون جلسات و موارد دیگر در تقویم به خودم بدهم. روزهای کاملاً بدون وقفه و روزهایی که احساس می کنم بیشترین بازده را دارند. “

نقاط فشار

دکتر اوت ، بنیانگذار WTHN ، از روشی قدیمی چینی در رابطه با دانه های گوش (45 دلار) استفاده می کند ، که به گفته وی می تواند شیمی مغز را از طریق مسیرهای عصبی تغییر دهد. “شما فقط دانه ها را قرار می دهید – آنها در نقره ، طلا یا کریستال سواروسکی قرار دارند – در یکی از ده ها نقطه گوش که به قسمت های مختلف بدن متصل هستند ، قرار می گیرند. یک نقطه “مغز” روی گوش وجود دارد و قرار دادن یک دانه در آنجا روی هر دو گوش برای تمرکز و تمرکز بسیار مناسب است. این به خودی خود کار خواهد کرد ، اما شما همچنین می توانید روی آن فشار بیاورید تا کمی بیشتر تقویت شود. می توانید سه تا پنج روز آن را بگذارید تا اثرات کامل آن را احساس کنید. “

رئیس باشگاه

مانند یک کلاس Peloton برای افرادی که به راحتی حواسشان را پرت نمی کند ، کلوپ All Day Dreaming در برنامه Clubhouse به کانون بهره وری برای کسانی که اشتیاق روزمره به ساختار و پشتیبانی دارند تبدیل شده است. با استفاده از یک تکنیک مدیریت زمان به نام “روش پومودورو” ، این امر شامل مسدود کردن فاصله 25 دقیقه ای کار بدون وقفه و بدون وقفه و به دنبال آن وقفه های منظم است. کاربران همفکر تشکیل جلسه می دهند تا درمورد کارهای روزمره یکدیگر را مسئول بدانند و با چک های 25 دقیقه ای به یکدیگر یادآوری کنند قبل از شروع بلوک بعدی استراحت کنند.

زمان کرانچ

اتسوکا می گوید: “برای هر زمان تایمر تعیین کنید ، حتی زمان دوش.” “این چیزی است که نیم ساعت اضافی از روز من را کاهش داده است. آب گرم خلاقیت ما را افزایش می دهد ، که سطح دوپامین را افزایش می دهد ، به همین دلیل ما می خواهیم مدت طولانی در آنجا بمانیم. به سرعت می تواند به دوش 45 دقیقه ای تبدیل شود ، اما به راحتی احساس می کنید پنج بار است. من همچنین یک تایمر روی آینه آرایش دارم که در آن آماده می شوم زیرا می بینم که در لحظه گم می شوم و به طور ناگهانی زمان از دست می دهم. ”

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>