CVS به تازگی اخبار زیادی درباره راهرو زیبایی آن اعلام کرده است

در سال 2018 ، CVS داروخانه ابتکار زیبایی خود را معرفی کرد ، که مجموعه ای از دستورالعمل های بدون فتوشاپ را برای هر یک از تصاویر زیبایی داخلی خود در همه سیستم عامل ها ، از تبلیغات در فروشگاه گرفته تا رسانه های اجتماعی ، متعهد است. این ابتکار همچنین مارک های فروخته شده توسط CVS را ملزم می کند که در مورد تغییر تصاویر دیجیتالی آنها یا نه ، اطلاع دهند. سریع تا سال 2021 ، مارک تجاری با افتخار اعلام کرده است که برای تصاویر زیبایی که توسط آن تولید شده و سازگار است ، به سازگاری کامل رسیده است.

طبق مقاله اخیر از پالایشگاه 29، مارک هایی مانند Olay ، Flower Beauty و COVERGIRL طی دو سال گذشته با این مأموریت همسو شده اند و اکنون که پروژه کاملاً اجرا می شود ، CVS وارد مرحله جدیدی از مارک زیبایی می شود که تأثیرات روحی و روانی COVID را تحت تأثیر قرار می دهد. زمان صفحه نمایش

در یک اعلامیه مطبوعاتی ، Neela Montgomery ، رئیس CVS و معاون اجرایی CVS Health ، می گوید این مرحله بعدی یک نقطه عطف مهم در سازمان های بهداشت روان آن است. مونتگومری می گوید: “ما افتخار می کنیم که صنعت زیبایی را در بیان بیانیه ای جسورانه که سلامت روان مشتریان ، به ویژه زنان جوان را پشتیبانی می کند ، پیش ببریم.” “امیدواریم که این اصالت ادامه داشته باشد زیرا همه گیری مسائل جدید و جدیدی را در این فضا ایجاد کرده است.”

این مارک یک نظرسنجی آنلاین بین زنان 18 تا 35 ساله انجام داد و دریافت که 56 درصد از زنان ترجیح می دهند چیزی را که برای یک هفته دوست دارند رها کنند تا اینکه عکسی را که دوست ندارند ، در اینترنت ارسال کنند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که از هر سه زن ، یک نفر نسبت به یک سال قبل نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس کمتری دارد ، اما احساس می کند آنها از تصاویر اصلاح نشده مدل ها الهام گرفته اند. این تحقیق اهمیت ابتکار خرده فروش را در کمک به زنان با اطمینان و امنیت در این مدت نشان می دهد و اینکه چگونه مارک های زیبایی می توانند تفاوت عمده ای در صنعت ایجاد کنند.

CVS

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>