Huda Kattan در حال راه اندازی یک برند زیبایی است که به آرایش بدون آرایش اختصاص دارد

بعد از سالی که گذرانده ایم ، حتی شیفته ترین افراد در بین زیبایی نیز هستند که یک قدم از آرایش با پوشش کامل عقب می روند و بیشتر روی بوم زیر آن تمرکز می کنند.

Huda Kattan که به دلیل پرفروش ترین خط آرایش خود ، Huda Beauty و خط مراقبت از پوست ، Whishful شناخته می شود ، این کار را با آخرین ذهنیتش GLOWISH انجام داده است. اما این بار ، به جای اینکه اجازه دهد فرمول های با رنگدانه بالا و رنگ های مناسب برای اجرای نمایش ، این مغازه به دنیای آرایش بدون آرایش راه یابد و به شکل واقعی هدی ، آن را کامل کند.

به گفته کتان ، صرف وقت بیشتر برای مراقبت از پوست او را وادار کرد تا سرانجام از پوست منحصر به فردی که در آن است استقبال کند و هدف او از GLOWISH این است که این واقعیت را برای همه محقق کند. “من متوجه شدم که وقتی بیشتر روی پوستم تمرکز می کردم ، از آن استقبال و استقبال بیشتری می کردم. سلامتی ، یکدست و روشن تر شد و احساس اعتماد به نفس و پذیرش بیشتر پوستم به گونه ای بود که قبلاً نداشتم. لکه ها یا لکه های پوستی وجود ندارد ، من یاد گرفته ام پوست خود را در آغوش بگیرم و به آن احترام بگذارم. ” “من می خواستم محصولی ایجاد کنم که به من اجازه دهد اعتماد به نفس تازه و پوستی را که دوست داشتم نشان دهم ، نه اینکه آن را پنهان کنم.”

با این کار ، اولین راه اندازی برند بهترین راه برای شروع است. موجود در 1 ژوئن ، بدون عطر و ضد آب پوست چند رنگ پوست (37 دلار) پوست را پوشش نمی دهد – این یک پوشش بسیار سبک را ارائه می دهد – اما شبنم طبیعی خود را با مواد مات کننده و پخش کننده نور افزایش می دهد. به این فکر کنید که یک شستشوی فوق العاده طبیعی رنگ است که دقیقاً با پوست ترکیب می شود و درخشش جدی به چهره شما می بخشد. برای تکمیل جفت شدن پوست دوم ، پودر برنز نرم Radiance (31 دلار) یک راه حل مناسب برای به ثمر رساندن آن برنز ضد آفتاب و باور نکردنی است ، بدون اینکه زرق و برق دار یا نارنجی به نظر برسد. چرخش خیره کننده و رنگدانه ای مرمر آن فقط از نظر تصویر مناسب نیست ، همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی است تا پوست را به بهترین شکل نشان دهد.

GLOWISH علاوه بر اینکه در عرض چند ثانیه باعث شیری صورت شما می شود ، می تواند با کمک فلفل دلمه ای ، یکی از ترکیبات اصلی خط ، در برابر نور آبی نیز محافظت کند.

بعلاوه ، اخلاق پاک نام تجاری بر “آگاهی اجتماعی و آگاهی اخلاقی” متمرکز است. به همین ترتیب ، همه فرمول ها وگان ، عطر و بویی هستند ، بدون الکل های خشک کننده و با حداقل 80 درصد مواد طبیعی تولید شده. بسته بندی نیز با مواد بازیافتی پس از مصرف ساخته می شود و همه کارتن ها 100 درصد قابل بازیافت هستند.

GLOWISH از اول ژوئن در HudaBeauty.com ، Sephora.com و در داستان های Sephora در نزدیکی شما قابل خرید است.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>