La Prairie ماجرای بسته بندی آبی نمادین خود را فاش می کند

La Prairie از زمان آغاز فعالیت خود در سوئیس در سال 1978 همچنان سنگ بنای مراقبت از پوست لوکس باقی مانده است ، اما آیا داستان این را می دانید که چگونه این برند آبی کبالت چشمگیر را به عنوان رنگ اصلی خود انتخاب کرده است؟ ما هم از شنیدن آن برای خود بسیار خوشحال و متعجب شدیم و این داستان کاملاً متناسب با هر نام تجاری برای صنعت زیبایی و فراتر از آن است.

Greg Prodromides ، مدیر ارشد بازاریابی در La Prairie ، می گوید: “این پیوند به اوایل دهه 80 برمی گردد.” “یک هنرمند به نام Niki de Saint Phalle از 5 خیابان خود ، استودیوی نیویورک ، مشغول کار روی عطر خود بود و یک تیم La Prairie نیز در آن زمان در آنجا کار می کرد. در این استودیوی خلاقانه که ایده ها رد و بدل می شد ، نیکی به La Prairie پیشنهاد کرد که از این رنگ نمادین برای مجموعه ای که در حال کار بودند استفاده کند ، که بعداً به مجموعه نمادین خاویار پوست که امروز همه می شناسیم تبدیل شد. در آن زمان ، تیم به دنبال رنگی جسورانه و غیر متعارف بود – چیزی که مرزها را برطرف کند.

به دهه 80 ، همه بسته بندی های مراقبت از پوست عملاً یکسان بودند: شیشه های پلاستیکی سفید خسته کننده. از نظر La Prairie ، این باید متفاوت باشد. باید غیر منتظره بود برخورد با نیکی همه چیز را روشن کرد. باید آبی کبالت باشد. ما می دانیم که آبی کبالت رنگ مورد علاقه Niki یا حداقل یکی از آنها بود و همچنین به عنوان شاخص ترین رنگ برای ما تبدیل شده است. از نظر ما ، این رنگی است که به بیان قدرت ، نیروی خلاقیت و ظرافت تبدیل می شود. در برخی از سطوح ، ما اکنون مانند مادرخوانده خود به او نگاه می کنیم. “

Niki de Saint Phalle که مشغول کار روی صحنه مجموعه The Traveling Companion در استودیوی خود در نزدیکی Milly-la-Forêt بود. 1977. © 2021 بنیاد خیریه هنری نیکی

د سنت فال که به دلیل دیدگاه آوانگارد شناخته شده بود – متاسفانه در سال 2002 درگذشت – چیزی بیش از یک هنرمند و مجسمه ساز بود. روبا کاتریب ، متصدی امور اجرایی می گوید: “او همچنین در بسیاری از اهداف اجتماعی و زیست محیطی و توانمند سازی زنان قهرمان بود.” Niki de Saint Phalle: ساختارهایی برای زندگی نمایشگاه MoMA PS1 در نیویورک ، اولین نمایشگاه بزرگ موزه این هنرمند در ایالات متحده. “آبی در بسیاری از آثار هنری نیکی دیده می شود که کارهای زیادی با داستان های افسانه ای ، فضای رویایی ، فضای فانتزی داشت – این یکی از جنبه های اصلی کار او بود. در سال 1982 ، او خط عطر خود را شروع می کرد ، که کاملاً رادیکال بود برای یک هنرمند خط عطر را شروع کند ، و این در نمایشگاه ارائه می شود زیرا کاملاً یکپارچه است – او عطر خود را به عنوان یک اثر هنری دید و بطری را به عنوان یک مجسمه. همچنین این رنگ از رنگ آبی کبالت برخوردار است و عطر کاملاً موفقی بود و بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داد. “

نیکی دو سنت فال. شیشه عطر. 1982. © 2021 بنیاد خیریه هنری نیکی

Prodromides می گوید ارزشهای سنت پال بسیار با مأموریت La Prairie مرتبط است. “من به همان روحیه خویشاوندی بین نیکی و بنیانگذار ما ، پل نیهانس فکر می کنم. توانمند سازی زنان در هسته اصلی آنچه که می خواهیم باشیم هستیم. این رسالت ما برای مردم است و آنچه در تلاشیم به آن برسیم: توانمند سازی زنان برای نگه داشتن وقت در دستانشان و احساس اعتماد به نفس ، زیبایی بیشتر و داشتن احساس بیشتر برای مدت طولانی تر. به عنوان یک مجسمه ساز ، به عنوان یک نقاش و به عنوان یک زن ، نیکی همیشه الهام بخش ما بوده است. این فرصتی است که ما می توانیم روحیه او را با مخاطبان بیشتری تقسیم کنیم تا امیدواریم نسل های جدید زنان را الهام دهیم. “

و البته این ارتباط هنری نیز وجود دارد: La Prairie همکاری با Art Basel را در سال 2017 آغاز کرد (اگرچه هنر از ابتدای تاسیس آن برای DNA این برند مهم بوده است) و به عنوان حامی اصلی نمایشگاه de Phalle در PS1 به سفر هنری خود ادامه می دهد. Prodromides می گوید: “ما در La Prairie قصد داریم هنر را امروز و برای نسل های بعدی حفظ و در دسترس قرار دهیم.” “هنر و فرهنگ جوامع ما را زیباتر می کند. ما مشتاق ادامه نقش خود با مشارکت با سازمان های هنری و فرهنگی برای افزایش آگاهی هستیم و نیکی همچنان به خانه الهام می گیرد امروز و سالهای آینده. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>