Sephora فقط یک اعلامیه بزرگ دیگر در مورد مشارکت کوهل خود ارائه داد

در دسامبر سال 2020 ، ما خبر بزرگی از همکاری جدید Sephora با Kohl را منتشر کردیم ، که در پی قطع همکاری 15 ساله خود با JCPenney منتشر شد (همانطور که ما می فهمیم ، برخی از این اهداف شل هنوز هم بسته شده است). امروز ، Sephora در حال ساخت این خبر است ، با اعلام اینکه 125 مارک زیبایی معتبر در ماه اوت امسال در Kohl’s به Sephora می آیند.

طبق گفته Sephora ، این مجموعه به دقت سرپرستی شده است و “برخی از مارک های شناخته شده و موردعلاقه در آرایش ، پوست ، مو و رایحه” و همچنین دسته های برجسته مانند Clean at Sephora را شامل خواهد شد. آرتمیس پاتریک ، معاون اجرایی سپهورا و مدیر ارشد بازرگانی جهانی ، در یک بیانیه مطبوعاتی می گوید: “ما افتخار می کنیم که 75 درصد از مارک های ارائه شده به مشتریان کوهل در Sephora در Kohl’s و Sephora اختصاص دارد.” این بخشی از مشارکت استراتژیک بلند مدت خرده فروش زیبایی با زنجیره ای متمرکز بر خانواده است ، به این امید که مشتری خود را گسترش داده و محصولات معتبر خود را حتی بیشتر در دسترس قرار دهد.

این مقصد زیبایی که “Sephora at Kohl” نامیده می شود ، مجموعه ای متشکل از بیش از 100 مارک را در خود جای داده و در فضایی به مساحت 2500 فوت مربع واقع در جلوی فروشگاه طراحی می شود. 200 مکان اول قرار است در ماه آگوست افتتاح شود و Kohls.com نیز با ارائه منحصرا محصولات Sephora تغییر بزرگی در مجموعه زیبایی آنلاین خود ایجاد خواهد کرد. در سال 2022 ، 400 مکان برای افتتاح هدف گذاری شده است و تا سال 2023 ، Sephora حداقل در 850 فروشگاه کهل حضور خواهد داشت. خریدهای Sephora در Kohl’s و Kohls.com همچنین از مزایای جوایز Beauty Insider مورد علاقه Sephora برخوردار می شوند.

اینها برخی از مارک های معتبری است که مشتری می تواند انتظار دیدن آنها را داشته باشد (برای دیدن لیست کامل مارک ها اینجا را کلیک کنید):
آرایش: آناستازیا بورلی هیلز ، لوازم آرایشی بهداشتی ، شارلوت تیلبری ، فنتی بیوتی ، ILIA ، لانکوم ، آرایش توسط ماریو ، آرایش برای همیشه ، آرایش شیر ، NARS ، زیبایی نادر ، تارت و خیلی چهره
مراقبت از پوست: فیل مست ، Estée Lauder ، Fenty Skin ، تازه ، دستور العمل براق ، کیت سامرویل ، اوله هنریکسن ، سل دو ژانیرو ، جمعه های تابستان ، Supergoop! ، تاتچا ، مردم عادی و جوانان
مو: Bumble and bumble، Briogeo Hair Care، Drybar and Olaplex
عطر: آرمانی ، گوچی ، مایسون مارگیلا ، تام فورد ، ویکتور و رولف و ایو سن لوران

ژان آندره روژوت ، رئیس و مدیر عامل شرکت Sephora Americas ، می گوید: “در Sephora ، ارائه یک تجربه مشتری قوی از طریق کارمندان پرشور قلب ماست. ما از یافتن شریک زندگی مشترک با این هویت بسیار هیجان زده هستیم.” “این یک همکاری پاپ آپ نیست ، بلکه سرمایه گذاری است که شرکای تجاری ما می توانند برای بلند مدت به آن اعتماد کنند. مشارکت ما بر اساس گسترش و مقیاس مکمل فروشگاهی و آنلاین ما ، ایجاد مشتری مداری ، تجارب معتبر ، همکاری در زمینه نوآوری های جدید و زندگی ارزش های مشترک ما خواهد بود. ما کاملاً اعتقاد داریم که کوهل شریک ایده آل برای زنده کردن این چشم انداز است. “

میشل گاس ، مدیرعامل کوهل ، می گوید: “همکاری کوهل و سفورا یک تجربه تحول آفرین و زیبایی را از بهترین نام جهانی در زیبایی برای کوهل به ارمغان می آورد.” “این همکاری جدید نمونه ای عالی از دو شرکت مشتری محور و هدف محور است که از نقاط قوت یکدیگر برای زیبایی بیشتر در دسترس میلیونها مشتری در سراسر کشور استفاده می کنند. این یک زمان فوق العاده تغییر است و من از همکاری با Sephora بسیار خوشحالم. “

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>