Target و Ulta Beauty فقط 100 فروشگاه اول را اعلام کردند تا همکاری بسیار مورد انتظار خود را آغاز کنند

تارگت در سالهای اخیر پیشرفتهای عمده ای در دنیای زیبایی داشته است و ناگفته نماند که Ulta Beauty همچنان بر فضا تسلط دارد. و اکنون ، دو غول خرده فروشی فقط یک همکاری استراتژیک و بلند مدت برای “تغییر شکل چشم انداز زیبایی” با Ulta Beauty at Target ، یک مفهوم “فروشگاه در فروشگاه” که ترکیبی از نام های معتبر خانواده و مارک های indie ارائه می دهد ، اعلام کردند. .

تجربه جدید خرید در بیش از 100 مکان از 1900 مکان Target در نیمه دوم سال 2021 آغاز خواهد شد و برنامه ها برای افزودن صدها مکان دیگر با گذشت زمان در حال انجام است. (برای دیدن لیست فروشگاه ها به زودی اینجا را کلیک کنید.) هر فروشگاه مغازه 1000 فوت مربعی در کنار راهروهای زیبایی موجود Target واقع خواهد شد و توسط اعضای تیم Target تازه استخدام شده ای که تحت اعتبار هستند آموزش می بینند. محصولات مانند یک کارمند اولتا می تواند باشد. علاوه بر این ، ابزارهای دیجیتالی فروشگاهی که مشتریان Ulta Beauty عاشق آن شده اند ، مانند GLAMLab Ulta Beauty ، در فضای جدید نیز جایگاهی خواهند داشت.

امروز ، دو شرکت اعلام کردند که مجموعه ای از مارک های زیبایی ارائه شده شامل Anastasia Beverly Hills، bareMinerals، Bumble and bumble، Clinique، Drybar، IT Cosmetics، Juvia’s Place، MAC Cosmetics، Madison Reed، Mario Badescu، PATTERN، فلسفه، Shiseido، Strivectin ، St. Tropez ، Sunday Riley ، Tarte ، The Ordinary ، TULA Skincare و Ulta Beauty Collection و بسیاری دیگر. لیست کامل مارک ها را می توان در اینجا مشاهده کرد. برای کسانی که در نزدیکی یکی از مکانهای تعیین شده زندگی نمی کنند یا به آن دسترسی ندارند ، Ulta Beauty at Target نیز در زمان راه اندازی فروشگاه در Target.com بصورت آنلاین و در برنامه Target زندگی می کند.

مری دیلون ، مدیرعامل Ulta Beauty ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “بیش از هر زمان دیگری ، اکنون زمان نوآوری در خرده فروشی است.” کریستینا هنینگتون ، معاون اجرایی و مدیر ارشد رشد در Target ، می افزاید: “Ulta Beauty at Target” در صنعت بی نظیر است و به مهمانان این فرصت را می دهد تا مارک های معتبر جدیدی را کشف کنند در حالی که آنها مجموعه زیبایی فوق العاده Target را خریداری می کنند. ” “با داشتن دو خرده فروش نیروگاه برق ، عشق ، وفاداری و تخصص همه جانبه مارک تجاری مشترک ما را به مهمانان القا می کند و باعث می شود تجربه خرید زیبایی داشته باشید.”

این یک برد-برد زیبایی است که بزرگتر از هر کالای خرده فروشی دیگری است که ما مدتهاست دیده ایم – شاید همیشه. به علاوه ، خریداران همچنین می توانند از مزایای هر دو برنامه Target Circle و Ultamate Rewards بهره مند شوند. وای!

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>