Unilever رسماً این برند محبوب و مراقبت از پوست را خریداری می کند

در اخبار اخیر از جنگ جهانی دوم، یونیلور (Unilever) – شرکت مادر بزرگ علامت های تجاری زیبایی مانند Dove و TRESemmé – اخیراً توافق نامه ای را برای خرید مارک مراقبت از پوست Paula’s Choice از شرکت سهام خصوصی TA Associates با مبلغی نامشخص امضا کرده است. انتظار می رود این معامله در سه ماهه سوم سال 2021 بسته شود.

چتر محصولات مراقبت از پوست Paula’s Choice شامل فرمول های سخت گیر از مواد شوینده گرفته تا مرطوب کننده ها است که همه آنها با استفاده از صدها مطالعه مستقل و آزمایش گسترده مصرف کننده برای اطمینان از کارایی در طیف گسترده ای از انواع پوست تولید می شوند. چند مورد از مارک های مورد علاقه ما: 2٪ BHA Liquid Exfoliant (24 دلار) ، مایعی تونر مانند که لایه برداری می کند ، منافذ را از بین می برد و خطوط و چین و چروک ها را صاف می کند. ماسک فوق العاده هیدرات شبانه و مرطوب کننده و روشن کننده عمیق (27 دلار). و پاک کننده نرمال منافذ (11 دلار).

پائولا بگون ، بنیانگذار انتخاب پائولا ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “من بسیار خوشحالم که Unilever و Paula’s Choice به یکدیگر پیوسته اند و می خواهم از Vasiliki و تیم Unilever برای باور به ما ، رسالت و ارزشهای ما تشکر کنم. “با Unilever می توانیم به کار و بینش خود بپردازیم که شامل 26 سال تولید محصولات درخشان است و با اعتماد به نفس حاصل از دانستن اینکه آنها به بهترین وجه از پوست خود مراقبت می کنند ، به مردم اعتماد به نفس می بخشد.”

مطابق با جنگ جهانی دوم، یونیلور در ماههای اول سال 2021 با رشد اساسی 5.7 درصدی پیشرفت داشته است. با خرید Paula’s Choice ، ما فکر می کنیم این فقط از اینجا برای مارک است.

یک دکتر پیدا کنید

یک زیبایی جدید پیدا کنید “بهترین دکتر زیبایی” نزدیک تو






Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>