Vanessa Hudgens و Madison Beer به تازگی یک مارک مراقبت از پوست با حمایت پوست ساخته شده توسط DNA شما را راه اندازی کردند

خطوط زیبایی که توسط افراد مشهور تاسیس شده چیز جدیدی نیست ، اما بازیگر ونسا هاجنز و خواننده مدیسون بیر در اینجا حضور دارند تا با راه اندازی خط هوشمند خود ، KNOW Beauty ، صنعت مراقبت از پوست را مختل کنند. با همکاری متخصص پوست بوستون ، کارن کاگا ، دکتر – همچنین سومین بنیانگذار و مدیر ارشد پزشکی برند – این سه هدف کاملاً ویژه ای را دنبال می کنند: متناسب سازی مراقبت از پوست شما با ژنتیک برای دستیابی به نتایج واقعی.

هاجنز از این خط می گوید: “ما اینجا هستیم تا تمام حدس ها را از مراقبت از پوست برداریم و همه ابزارها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید سالم ترین و بهترین پوست خود را داشته باشید.” KNOW Beauty با استفاده از یک مسابقه تشخیصی پوست و کیت DNA پوست برای اولین بار در بازار امیدوار است که از روش برش کوکی هایی که معمولاً با مراقبت از پوست استفاده می شود دور شود و آن را به روشی سفارشی تبدیل کند – مفهومی که هاجنز و بیر آرزو می کردند دسترسی به اوایل سفرهای مراقبت از پوست.

بیر در مورد مبارزه با آکنه در نوجوانی می گوید: “من از 17 محصول مختلف برای مراقبت از پوست استفاده می کردم ، اما نمی دانستم آنها چه می کنند ، کدام یک از این مشکلات ، رژیم های من یا محل زندگی من بود.” “من در پایان روز احساس ناامیدی می کردم ، بنابراین می خواستم چیزی بسازم که آزمون و خطا را برطرف کند و پاسخهایی را که به شدت دنبال آن هستید به شما بدهم.”

برای هاجنز ، سکسکه های مراقبت از پوست او حتی جوانتر شروع شد. او می گوید: “من خیلی زود جلوی دوربین بزرگ شدم ، بنابراین خیلی جوان آرایش می کردم.” “مراقبت از پوست در واقع اولویت نبود.” هاجنز سریعاً به بیست و یکمین سالگرد تولدش می رود و می گوید رژیم غذایی خود را تغییر داده است – فکر کنید همه چیز شراب و پنیر است – مشکلات خاص خود را در زمینه مراقبت از پوست ایجاد می کند.

“همه ما می دانیم که لبنیات شیطان است ، بنابراین من آن را قطع کردم و این کمی کمک کرد ، اما نه خیلی. این همه آزمایش و خطا بود. راهی نبود که بگوییم چه چیزی برای پوست من مفید است. حالا که 30 زدم ، از این واقعیت که پوست من مثل 10 سال پیش نیست کاملاً آگاه هستم. و هر چقدر می خواهیم باور کنیم واقعی نیست ، پیری بسیار واقعی است. “

بنابراین ایده برای تشخیص دو طرفه متولد شد. “هدف ما با [Skin Diagnostic] دکتر کاغا توضیح می دهد ، مسابقه این است که امروز یک عکس فوری از پوست خود را به مردم ارائه دهد با بررسی فاکتورهای سبک زندگی مانند رژیم غذایی ، ورزش ، آب و هوا و خواب – همه عواملی که روی پوست تأثیر می گذارد. پزشك توضيح داد كه كيت DNA پوست نيز در مورد پوست “ضد آينده” است.

وی می گوید: “همه ما در مراحل مختلف مراقبت از پوست خود در مراحل مختلف هستیم ، بنابراین به ما یک عکس لحظه ای از وضعیت امروز می دهد ، اما همچنین نگاهی اجمالی به آینده می اندازد تا ببینیم از نظر ژنتیکی بیشتر در معرض چه چیزهایی هستیم.” . “ما به شما نشان می دهیم امروز چه کاری می توانید برای پوست خود انجام دهید ، و آنچه در آینده می توانید برای پوست خود انجام دهید. “

KNOW Skin DNA Kit با قیمت 95 دلار در دسترس است – شامل یک سواب گونه ساده است – و در کمتر از یک دقیقه مسابقه به صورت آنلاین تکمیل می شود. پس از بررسی ، نتایج فردی شما با محصولات مجموعه مارک برای خرید مرتبط می شود ، در حال حاضر شامل پاک کننده ها ، مرطوب کننده ها ، سرم ها ، درمان های چشم و ماسک های مراقبت از پوست ، همه از 20 تا 30 دلار.

طبق این مارک ، هر محصول از مواد اثبات شده علمی مانند رتینوئیدها ، AHA ها و BHA ها و پپتیدها استفاده می کند “برای کمک به نگرانی فوری پوست در حالی که کار می کند تا از تغییرات مرتبط با سن جلوگیری کند که می تواند در هفت دسته اصلی ژنتیکی مورد تجزیه و تحلیل آزمایش DNA قرار گیرد.”

دکتر کاغا می گوید: “شخصی سازی بسیار مهم است زیرا همه ما متفاوت هستیم – سخت است که روش برش کوکی را به پوست وارد کنیم ، زیرا فقط کار نمی کند.” “هر کس اهداف مختلفی دارد ، همه پوست متفاوت دارند و همه در مراحل مختلف مراقبت از پوست خود هستند.” KNOW Beauty اکنون در KNOWbeauty.com در دسترس است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>